0
محتویات سبد خرید

  • 1155
  • 729 مرتبه
پیاده سازی سیستم‌های زیرو کلاینت در شرکت‌ها

پیاده سازی سیستم‌های زیرو کلاینت در شرکت‌ها

07 اردیبهشت 1401

در حالی که یک سرور قدرتمند و یک شبکه، پایه اصلی استقرار یک زیرو کلاینت است، مدیران شرکت‌ها باید سخت افزار کاربران نهایی را که مناسبشان است را انتخاب کنند تا به طور کامل مزایای زیرو کلاینت بهره ببرند. با نگاهی فراتر از تصمیم گیری قدیمی لپ تاپ یا دسکتاپ، فروشندگان سیستم‌های زیرو کلاینت خاصی را برای پاسخگویی به بسیاری از نیازهای تجاری و واقعیت‌های فناوری اطلاعات ارائه می‌دهند.

فهرست مطالب:

 مزیت‌های اصلی زیروکلاینت 

دو مزیت بالقوه برای شرکت‌هایی وجود دارد که تصمیم می‌گیرند با زیرو کلاینت ها پیش بروند

  1. 1. یکی هزینه کل در مقایسه با تهیه و مدیریت ناوگان رایانه های شخصی سنتی است.
  2. 2. دیگری مربوط به امنیت و مدیریت کلی است. به عنوان مثال، یک شرکت حقوقی ممکن است زیرو کلاینت ها را برای قابلیت های امنیتی خود خریداری کند، در حالی که مدارس ممکن است از زیرو کلاینت‌ها برای اهداف بودجه بندی استفاده کنند. هماهنگی با سرور مرکزی پیشنهاد ساده‌تری نسبت به مدیریت صدها یا هزاران لپ‌تاپ جداگانه است.

سیستم‌های zero client در اشکال و اندازه‌ها متفاوت هستند، از رایانه‌های کوچک محاسباتی و رایانه‌های تک برد که برای عملکرد در محیط‌های صنعتی و نظامی ساخته شده‌اند. Chromebook نسبتاً ارزان از چندین فروشنده در دسترس است و قابلیت جدیدی را برای زیرو کلاینت‌ها و تین کلاینت‌ها ایجاد می‌کند. در محیط‌های مدرسه نیز محبوبیت خود را نشان داده است.

در این راهنمای خرید، سخت‌افزار زیرو کلاینت را بررسی می‌کنیم، با هزینه و مزایای امنیتی، چالش‌های فناوری اطلاعات و کاربردهای مختلف آن در صنایع متعدد شروع می‌کنیم. این راهنمای خرید همچنین مشخصات و عملکردهای اشکال مختلف زیرو کلاینت‌ها و همچنین اهمیت اتصالات شبکه و سرور را پوشش می‌دهد.

زیرو کلاینت

ما همچنین موارد استفاده، مزایا و معایب زیرو کلاینت‌ها و تین کلاینت‌ها را بررسی می‌کنیم. در نهایت، فروشندگان عمده زیرو کلاینت را شناسایی می‌کنیم.

با ما همراه باشید.

سخت افزار Thin Client و Zero Client و مزایای آن را بشناسید

زیرو کلاینت‌ها می‌توانند به سازمان‌ها کمک شایانی کنند، مخصوصاً که وقتی صحبت از ذخیره سازی اطلاعات در یک فضا باشد.​

فقط به این دلیل که امروزه تقریباً هر کارمندی به کامپیوتر نیاز دارد، به این معنی نیست که همه آن‌ها به یک کامپیوتر شخصی قدرتمند، گران قیمت و مستقل نیاز دارند. زیروکلاینت ها گزینه خوبی برای بسیاری از سازمان ها هستند.

سخت افزار Zero Client یک دستگاه دسکتاپ با اتصال سریع به یک سرور قدرتمند از راه دور است. کاربر با زیرو کلاینت طوری تعامل می‌کند که انگار یک کامپیوتر شخصی است، اما تمام برنامه‌ها و فایل‌ها در واقع روی سرور ذخیره می‌شوند.

  • دو مزیت اصلی وجود دارد برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که می‌خواهند کارمندان خود را به زیروکلاینت‌ها مجهز کنند: یکی این که هزینه کل سخت افزار اغلب بسیار کمتر است زیرا زیروکلاینت ها کاملاً وابسته به سرور هستند. و از رم و هارد سرور استفاده می‌کنند. 

  • مزیت اصلی دیگر این است که با برنامه‌ها و فایل‌هایی که همگی روی سرورها اجرا می‌شوند، هزینه تمام شده ذخیره اطلاعات و همچنین به روز رسانی نرم افزارها بسیار آسان‌تر و ارزان‌تر از زمانی است که اطلاعات مستقیماً در روی خود سیستم کاربران قرار داشته باشند.

قابلیت‌های زیرو کلاینت‌ها بسته به نیاز سازمانی که از آن‌ها استفاده می‌کند متفاوت است. Zero Client هارد دیسک ندارند. در واقع، تنها چیزی که به صورت محلی در یک زیرو کلاینت ذخیره می شود، نرم افزاری است که سیستم عامل را از سرور بوت می‌کند. در واقع زیروکلاینت از رم و هارد موجود در سرور استفاده می‌کنند. به همین منظور بسیاری از شرکت‌ها، از زیروکلاینت استفاده می‌کنند. زیرا هم انتخابی آسان، ایمن و به صرفه است. 

خرید زیرو کلاینت DELL WYSE 5060

خرید زیرو کلاینت DELL WYSE 7010

خرید زیرو کلاینت DELL WYSE 7020

خرید زیرو کلاینت DELL WYSE 5030

خرید زیرو کلاینت HP T430

خرید زیرو کلاینت HP T410

خرید تین کلاینت HP T620

خرید تین کلاینت HP T630

خرید زیرو کلاینت DELL WYSE 5030

منبع

tiny.com

bit.com

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.