0
محتویات سبد خرید

مشاوره رایگان و تماس

(021) 4142 5000

 0912 0389 500

گارانتی نورهانیک

ارمغانی نیک – پس از یک خرید شیک

آشنایی با گارانتی نورهانیک

گارانتی تخصصی و سراسری نورهانیک در سال 1399 و با مجوز از وزرات صنعت، معدن و تجارت و زیر نظر سازمان حمایت از مصرف کننده کشور جهت تجهیزات اداری، آی‌تی و مخابراتی و با تمرکز بر انواع مینی کامپیوتر، تین کلاینت و ... کار خود را آغاز و با کسب رضایت حداکثری مصرف کنندگان عزیز، با قدرت ادامه می‌دهد. کلمه « نورهان » به معنی ارمغان بوده و با « نیک » ترین روش ممکن، آسودگی و راحتی خیال را برای مصرف کنندگان پس از یک خرید مطمئن و « شیک » فراهم می‌سازد.

در حال حاضر این گارانتی به صورت 18 ماهه بر روی کالاهای: تین کلاینت، زیروکلاینت، آل این وان و سرور، کیبورد و موس، قابل استفاده است.

درباره سامانه جامع خدمات پس از فروش کشور (سامانه جامع گارانتی)

سامانه جامع خدمات پس از فروش کشور به نشانی irangs.ir به منظور ساماندهی خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز سازمان حمایت از مصرف کننده طراحی و پیاده‌سازی شده است و هدف از آن اطمینان بخشی به مشتریان جهت اطلاع از اصالت کالاهای عرضه شده و نمایندگی‌های رسمی ارائه خدمات پس از فروش می‌باشد.

مردم عزیز کشورمان می‌توانند به راحتی با مراجعه به این سایت و انتخاب گروه کالایی خود (مثلاً تجهیزات اداری، IT و مخابراتی)، هر طبقه کالایی را که مورد نظر داشتند، مشخص نمایند (مثلاً تین کلاینت ...)

✅ گارانتی نورهانیک در سامانه جامع خدمات پس از فروش

مشتریان می‌توانند، از وجود و اصالت گارانتی نورهانیک در سامانه جامع گارانتی به ترتیب زیر، مطمئن گردند:

  1. مراجعه به سایت سامانه جامع خدمات پس از فروش به نشانی: irangs.ir
  2. انتخاب گزینه «استعلام تاییدیه مجوز گارانتی»
  3. انتخاب شرکت گارانتی کننده و سپس ورود شناسه ملی: 10380515138

چرا گارانتی نورهانیک؟

به دلایل مختلفی انتخاب این گارانتی می‌تواند بهترین انتخاب برای خدمات پس از فروش برای کالای مشتری باشد:

1. کالای اوریجینال و اصیل

مرکز گارانتی تنها کالای اوریجینال را آن هم پس از بررسی اصالت و پس از تطابق کالای تحت گارانتی با نمونه کالای دریافتی تست شده، تایید می‌نماید. لذا، صرف درج لوگوی این گارانتی نشان‌دهنده اطمینان از اصالت کالا خواهد بود.

2. خدمات مطمئن و تخصصی

بطورکلی این گارانتی تخصصی بوده و شامل پوشش کالاهایی می‌گردد که توان تعمیرات تخصصی و یا جایگزینی کامل توسط گارانتی کننده فراهم باشد.

3. تضمین کالای نو (آکبند)

با توجه به قانون حمایت از مصرف کننده و کنترل‌های لازم در مبادی ورودی (مانند ارزیابی گمرکی، سازمان تنظیم مقررات رادیویی و اداره استاندارد) عملاً احتمال استفاده از کالای دست دوم به جای کالای نو تحت این گارانتی غیرممکن می‌نماید.

4. مرجع پاسخگو و نظارتی

با توجه به اینکه کنترل‌ها و پالایش‌ها و نظرسنجی‌های لازم توسط سازمان محترم حمایت از مصرف کننده به صورت مستمر روی این گارانتی فعال می‌باشد، هرگونه نظر منفی و یا عدم پاسخگویی شرکت گارانتی کننده دارای مرجع رسیدگی و پاسخگویی می‌باشد.

🌟 رضایت‌مندی ۱۰۰٪ مشتریان: در پی بررسی‌های سازمان حمایت از مصرف کننده در دو سال اخیر و تماس مستقیم بازرسان این سازمان با مشتریانی که از خدمات گارانتی نورهانیک استفاده کرده‌اند، گارانتی نورهانیک توانست با افتخار امتیاز 100 % رضایت‌مندی مشتریان را جلب کند.

لیست نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور

گارانتی نورهانیک با دارا بودن 10 نماینده فعال در سراسر کشور این امکان را برای شما فراهم کرده است تا حس شیرین پشتیبانی را تجربه کنید.

مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت نورهانیک به نشانی Noorhanik.com و انتخاب بخش «خدمات پس از فروش» و سپس «لیست مراکز پس از فروش» از بروزترین مراکز ارائه خدمات پس از فروش این گارانتی در کشور اطلاع حاصل نمایند. شایان ذکر است، مراکز دیگر نیز بر اساس گستره میزان فروش به مراکز فوق اضافه خواهند شد.

مرکز تماس گارانتی و هماهنگی پذیرش

برای پوشش سایر نقاط کشور، مرکز تماس گارانتی آماده هماهنگی پذیرش کلیه محصولات از سراسر نقاط کشور می‌باشد:

شماره تماس: 📞 41425500-021

استعلام وضعیت گارانتی کالا

جهت اطمینان از اینکه کالای مربوطه دارای گارانتی نورهانیک می‌باشد علاوه بر الصاق برچسب پلمب کالا، می‌توان به سایت نورهانیک مراجعه و از قسمت خدمات پس از فروش / استعلام گارانتی، اقدام نمود.

در این بخش با ورود سریال کالا یا مک کالا (MAC Address)، اطلاعات کاملی از زمان شروع و پایان مدت گارانتی و سایر سخت افزارهای مربوط به دستگاه استخراج و مشاهده می‌گردد.

❓ پرسش و پاسخ‌های متداول

1. گارانتی دستگاه نو چه مدت است؟
کالاهای نو دارای گارانتی 18 ماهه می‌باشند.
2. آیا کالای استوک هم گارانتی دارد یا خیر؟
در صورتی‌که این کالاها قبلاً گارانتی شده باشند، مشمول مدت باقی‌مانده گارانتی هستند. به طور مثال کالای نویی که به مدت یک سال استفاده شده است، به مدت یک سال از مجموع مدت گارانتی 18 ماهه آن سپری شده و فقط دارای 6 ماه مدت باقی‌مانده گارانتی خواهد بود.
3. گارانتی نورهانیک با بقیه گارانتی‌ها چه تفاوتی دارد؟
تفاوت اصلی در تخصص محوری (تجهیزات اداری و IT)، تضمین اصالت و نو بودن کالا و رضایتمندی ۱۰۰٪ مشتریان طبق آمار سازمان حمایت از مصرف کننده است.
4. آیا در شهر خودمان هم خدمات پس از فروش دارید؟
نورهانیک دارای 10 نماینده فعال در سراسر کشور است که لیست آن‌ها در سایت (بخش لیست مراکز پس از فروش) قابل مشاهده است. همچنین مرکز تماس برای هماهنگی ارسال از تمام نقاط کشور آماده خدمت‌رسانی است.
5. چه مدت زمانی ارائه خدمات طول می‌کشد؟
ابتدا باید با توجه به ایراد اعلام شده توسط مشتری، همکاران فنی دستگاه را بررسی نموده و تایم لازم برای تعمیر یا جایگزینی را به مشتری اعلام کنند. این زمان معمولاً در کوتاه‌ترین حالت ممکن خواهد بود.
6. چه خرابی‌هایی شامل گارانتی نمی‌شود؟
به طور معمول خرابی‌های ناشی از: صدمات فیزیکی (شکستگی، آب خوردگی)، نوسانات برق، دستکاری توسط افراد غیرمجاز و موارد خارج از شرایط استاندارد استفاده شامل گارانتی نمی‌شود. برای جزئیات کامل باید به شرایط گارانتی در سایت مراجعه شود.
7. اگر قطعه‌ای در مدت گارانتی معیوب و تعویض شود، قطعه جدید هم شامل گارانتی می‌شود یا خیر؟
قطعه تعویض شده شامل باقی‌مانده مدت گارانتی دستگاه اصلی یا حداقل 90 روز گارانتی (بسته به این که کدام طولانی‌تر باشد) خواهد بود.
8. ارتقاء دستگاه در مدت گارانتی باعث از بین رفتن گارانتی می‌شود یا خیر؟
ارتقاء قطعاتی نظیر رم و هارد که توسط خود مشتری قابل انجام است، فقط در صورتی که به دستگاه آسیبی نرساند باعث ابطال گارانتی نمی‌شود. با این حال، بهتر است قبل از هر ارتقاء با واحد فنی تماس بگیرید.
9. اگر دفتر نمایندگی خدمات پس از فروش قادر به تعمیر دستگاه نباشد، راه حل دیگری هم دارد؟
در صورتی که تعمیر دستگاه در محل نمایندگی مقدور نباشد، برای تعمیر تخصصی یا جایگزینی، به مرکز اصلی گارانتی ارسال می‌شود. در نهایت، طبق قانون حمایت از مصرف‌کننده، در صورت عدم امکان تعمیر یا جایگزینی در زمان مقرر، شرایط جبران خسارت (عمدتاً تعویض با کالای نو یا استرداد وجه) اعمال خواهد شد.
10. چه مدتی زمانی ارائه خدمات طول میکشد ؟
زمان ارائه خدمات پس از اعلام ایراد و بررسی فنی دستگاه، به شما اعلام خواهد شد.
11. دستورالعمل جبران خسارت توقف بیش از حد محصول جهت تعمیرات به مشتری چیست؟
دستورالعمل‌های مربوط به جبران خسارت در شرایط توقف طولانی‌تر از حد مجاز برای تعمیرات، بر اساس ضوابط سازمان حمایت از مصرف‌کننده، در سایت نورهانیک قابل دسترسی است.

جهت تماس با نمایندگی های مرکز مینی کامپیوتر با شماره ذیل به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید:

<< 90000590 >>

شرکت تعاونی پیمان نیک کاران یکی از بزرگ ترین تأمین و تولید کنندگان عمده مینی کامپیوتر(جایگزین کیس های کامپیوتر) درسطح کشور می باشد که محصولات خود را با 18 مزیت عمده نسبت  به کیس های سنتی کامپیوتر ارائه می کند. این شرکت تا کنون، تنوع کاملی از محصولات با برندهای معتبر DELL و HP را به بسیاری از مراکز آموزشی، پزشکی، بانک ها و دیگر سازمان های معتبر عرضه نموده و موفق به اخذ رضایت های بسیاری از این نهادها گردیده است. 
بخش علمی و فنی این شرکت نیز با بهره مندی از کارشناسان مجرب، کلیه مراحل مربوط به مشاوره فروش، آموزش، نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش دستگاههای ارائه شده را برابر دستورالعمل شرکت های سازنده به مشتریان ارائه می نمایند.


هدف اصلی ما فراهم نمودن فرصت های برابر خرید و دسترسی به مینی کامپیوتر برای همه، همه وقت و در همه جاست.

 

سیاست مرکز مینی کامپیوتر همواره در راستای بهبود و توسعه ارائه خدمات به مشتریان در سراسر کشور می باشد. بدین منظور، گسترش شبکه نمایندگی ها(نمایندگان فروش و پشتیبانی) همواره در زمره سیاست های پیش روی این شرکت قرار دارد.
 

نمایندگی آذربایجان شرقی

نمایندگی آذربایجان شرقی

کامپیوتر نظر زاده


آدرس: تبریز
خیابان امام، مجتمع تجاری سهند
طبقه منفی 1، پلاک 56
کامپیوتر نظر زاده
ورود به صفحه نمایندگی

نمایندگی مشهد

نمایندگی مرکز مینی کامپیوتر

نمایندگی مرکز مینی کامپیوتر


آدرس: مشهد
خیابان سرافرازان10
رز 6
مرکز مینی کامپیوتر
ورود به صفحه نمایندگی

نمایندگی تهران

فیض کامپیوتر

فیض کامپیوتر


آدرس: تهران
خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی
پاساژ ایران، طبقه 2 ، واحد 224
فیض کامپیوتر
ورود به صفحه نمایندگی

نمایندگی یزد

خدمات کامپیوتر بهساز سیستم

خدمات کامپیوتر بهساز سیستم


آدرس: یزد
میدان مهدیه، ابتدای خیابان بهشتی
نبش کوچه وامق
خدمات کامپیوتر بهساز سیستم
ورود به صفحه نمایندگی

نمایندگی فارس

کامپیوترمرکزی

کامپیوترمرکزی


آدرس: شیراز
خیابان ملاصدرا
پاساژ ملاصدرا، پلاک 51 و 52
کامپیوتر مرکزی
ورود به صفحه نمایندگی

نمایندگی کرمان

کامپیوتر یک دو سه

کامپیوتر یک دو سه


آدرس: کرمان
خیابان شهید بهشتی
نبش بهشتی 9
مجتمع کامپیوتر 123
ورود به صفحه نمایندگی