0
محتویات سبد خرید

  • 1108
  • 1306 مرتبه
قیمت بهترین زیروکلاینت‌ها

قیمت بهترین زیروکلاینت‌ها

11 اسفند 1400

فهرست مطالب

امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که فناوری در خط مقدم تمامی اهداف استراتژیک سازمان‌ها قرار دارد. اگر صاحب یک کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات هستید، قطعاً با کامپیوترها سروکار دارید. امروزه سیستم‌های کامپیوتری جزء لاینفک شرکت‌ها و سازمان‌ها هستند که بدون آن‌ها دستیابی به اهداف تجاری غیر ممکن است. اگر با تکنولوژی همگام باشید، احتمالا اصطلاح‌هایی مانند تین‌کلاینت، کامپیوتر کوچک، مینی‌کامپیوتر و مینی‌پی‌سی‌ها را شنیده باشید. نیازهای محیطی و گرانی کیس‌ها و کامپیوترها و اندازه نسبتاً بزرگ آن‌ها و همچنین تطبیق با آخرین پیشرفت‌های دنیای فناوری اطلاعات و انفورماتیک، منجر به پیدایش پدیده دیگری به نام مینی‌کامپیوتر شد. مینی‌کامپیوترها جایگزین کیس‌های سنتی شدند و در واقع کوچک‌سازی نسل قبلی کامپیوترها هستند. با این تفاوت که کامپیوترهای کوچک مزایای آشکاری نسبت به کیس‌های سنتی و بزرگ دارند. شرکت‌های بزرگ دنیای فناوری اطلاعات تصمیم گرفته‌اند وارد بازار مینی کامپیوتر شوند. زیرا این شرکت‌ها به خوبی می‌دانند که این بازار چه آینده درخشانی خواهد داشت. ابتدا باید توجه داشت که آینده سیستم‌های سازمانی به سمت استفاده از منابع مشترک در فضای ابری پیش می‌رود و دیگر دوران سیستم‌های جداگانه است که هر کاربر یک منبع پردازش جداگانه برای خود داشت به پایان رسیده است. امروزه زیروکلاینت جایگزین سیستم‌های قدیمی شده است. بنابراین این مشوق اصلی شرکت‌ها برای ورود به عرصه تولید زیروکلاینت است.

در زیر به طور کامل به معرفی Zero Client، کاربردها، مزایا، نحوه خرید و قیمت زیروکلاینت می‌پردازیم.

زیروکلاینت چیست؟

همان‌طور که در مقدمه ذکر شد، پیدایش مینی کامپیوترها از یک سو منجر به تغییر چشمگیر هزینه‌ها و از سوی دیگر بهبود نیاز کاربران شده است. زیروکلاینت با تمام امکاناتی که دارد، به عنوان یک نسل مدرن‌تر از تین کلاینت‌ها وارد دنیای فناوری شده است تا شاهد تغییر بیشتر در هزینه‌های کسب و کارها و سازمان‌ها باشیم

ZeroClient یک دستگاه سخت افزاری است. به تنهایی هیچ برنامه کاربردی ندارد و برای استفاده از آن فقط باید دستگاه را به سرور متصل کنید. در واقع به همین دلیل به آن زیروکلاینت می‌گویند. دستگاهی که به خودی خود حافظه و رمی ندارد و باید از طریق سوئیچ‌های هاب موجود به سرور متصل شود و ابعاد بسیار کوچکی دارد.

زیروکلاینت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با لینوکس می توانید به راحتی از سیستم عامل های لینوکس و مایکروسافت استفاده کنید. با این تفاوت که سرعت پردازش داده‌ها در آن بسیار بیشتر از کیس‌های قدیمی است.

اما چرا اینقدر تاکید داریم که زیروکلاینت هزینه‌ها را کاهش می‌دهد؟

دلیل اصلی کاهش هزینه‌ها با استفاده از زیروکلاینت، کاهش مصرف برق است.

در زیر به تحلیل و بررسی فنی ZeroClient خواهیم پرداخت

تحلیل و بررسی Zero Client در رابطه با ساختار فنی ما در بخش قبلی اشاره کردیم که زیروکلاینت‌ها در واقع نمی‌توانند به طور مستقل استفاده شوند.

علت این موضوع را در این قسمت بررسی می‌کنیم

در طراحی ZeroClient عملا تراشه‌ای برای ذخیره اطلاعات و عملکردهای پردازش ندارد. با این حال، این بدان معنا نیست که زیرو‌کلاینت قادر به ذخیره یا پردازش اطلاعات نیست. جالب است بدانید که کل فرآیند ذخیره سازی و پردازش اطلاعات در سرور انجام می‌شود. در قالب یک پروژه مجازی سازی دسکتاپ که می‌تواند از سه پروتکل RDP، Citrix ،PCOIP استفاده کند. Zero Clientها از نظر سخت افزاری چندان پیچیده نیستند و اغلب از یک برد مدار الکترونیکی تشکیل شده‌اند. به همین دلیل، آن‌ها به اندازه رایانه‌های رومیزی و کامپیوترهای شخصی فضای فیزیکی را اشغال می‌کنند. با توجه به این ساختار ساده، توجه به این نکته نیز ضروری است که نباید انتظار داشته باشید که کلاینت‌ها اطلاعات را در سطح ابر رایانه پردازش کنند و اطلاعات را مانند سرورهای اختصاصی ذخیره کنند. زیروکلاینت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که بر سرعت و کیفیت کار اساسی و همچنین هزینه برای مشاغل و سازمان‌ها تأثیر مثبت بگذارند. ZeroClientها بخشی از محصولاتی هستند که در اندازه‌های کوچک، متوسط، بزرگ و سازمانی با توجه به نیازهای مختلف مجموعه‌ها اعم از اداری، تجاری، آموزشی و حرفه‌ای ساخته می‌شوند، بنابراین شاهد انواع و اقسام مختلف با قیمت‌های متنوع در بازار هستیم.

در ادامه قیمت بهترین محصولات زیروکلاینت را ذکر می‌کنیم

 

مدل تین کلاینت قیمت رم گارانتی
زیرو کلاینت Dell Wyse 7020 B3 4,990,000 تومان 2 گیگابایت 18 ماهه
زیرو کلاینت HP t430 4,690,000 تومان 4 گیگابایت 18 ماهه
زیروکلاینت Dell Wyse 7010 3,490,000 تومان 2 گیگابایت 18 ماهه
آل این وان زیروکلاینت HP t410 4,490,000 تومان
 1 گیگابایت
18 ماهه
زیرو کلاینت HP t410 2,990,000 تومان 2 گیگابایت 18 ماهه

 

منبع

bit.ly

cutt.ly

زیرو کلاینت pcoip، زیروکلاینت ، لیست قیمت تین کلاینت، تین کلاینت ارزان، قیمت تین کلاینت ، بهترین مینی کامپیوتر، مزایای زیروکلاینت، مانیتور زیروکلاینت، زیروکلاینت hp t310 g2، زیرو کلاینت قیمت، تین کلاینت و زیرو کلاینت چیست، انواع تین کلاینت

 

 

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.