0
محتویات سبد خرید

  • 1141
  • 956 مرتبه
معرفی آل این وان زیرو کلاینت HP t310

معرفی آل این وان زیرو کلاینت HP t310

17 اسفند 1400

فهرست مطالب

آل این وان چیست؟

شاید از خود بپرسید که یک کامپیوتر آل این وان و بدون کیس چگونه است. بنابراین در این مقاله به توضیح ویژگی‌های این کامپیوترهای آل این وان می‌پردازیم و سپس اطلاعاتی از یکی از کامپیوترهای آل این وان را ارائه خواهیم داد.

همین موضوع باعث شده تا شرکت‌های فعال در این زمینه به فکر تولید دستگاهی بیفتند که کیس و اسپیکر مجزا نداشته باشد و امکانات بیشتری نسبت به کامپیوتر معمولی و خانگی داشته باشد که به آن کامپیوتر آل این وان و کامپیوتر بدون کیس می‌گویند که دارای ویژگی‌هایی می‌باشد.

این موارد عبارتند از: کامپیوتر آل این وان دارای صفحه نمایش، وب کم، از کارت های حافظه مختلف پشتیبانی می‌کند و دارای ماوس و کیبورد و انواع پورت‌های جانبی است.

آل این وان

معرفی آل این وان زیرو کلاینت اچ پی 310

یکی از این نوع کامپیوتر پرکاربرد آل این وان، All In One Zero Client HP t310 است. آل این وان t310 از برند HP دارای مشخصاتی به شرح زیر است:

این کامپیوتر آل این وان از نوع زیروکلاینت می‌باشد. دارای پردازنده Teradici 2321 PCoIP. رم آل این وان تا512MB پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی 32 مگابایت است و برای ذخیره فریمور زیروکلاینت می‌باشد. دارای کارایی بالا در امور گرافیکی با پروتکل PCoIP است.

این کامپیوتر آل این وان فن لس است (بدون فن)، به همین جهت بدون صدا است، و دارای کارکرد 24 ساعته در روز های هفته است. از 2 مانیتور به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. آل این وان زیروکلاینت 310 را حتی به عنوان مانیتور مجزا نیز می‌توان استفاده کرد.

آل این وان دل 310

ویژگی‌های All In One (AIO)

کامپیوترهای آل این وان از نظر قدرت و استحکام مشابه کامپیوترهای سنتی و معمولی هستند با این تفاوت که فضای کمی را اشغال می‌کنند و از نظر ظاهری نیز بسیار زیبا هستند. در کامپیوترهای آل این وان، تمام قسمت‎های کیس در پشت صفحه نمایش تعبیه شده، زیرا در این نوع کامپیوترها، دیگر کیسی وجود ندارد و سیم‌هایی که در گذشته برای اتصال کیس و صفحه نمایش استفاده می‌شد، دیگر در آل این وان‌ها وجود ندارد. توان مصرفی کامپیوتر بدون کیس 65 وات و از نظر برق بسیار کم است.

در هنگام خرید آل این وان به چه نکاتی توجه شود؟

زمانی که می‌خواهید این کامپیوترهای آل این وان بخرید، باید به نکات زیر توجه کنید: باید از نظر نوع و اندازه به صفحه نمایش نگاه کنید: All in one در سایزهای 16 تا 24 و بسیار بزرگتر موجود است و باید آن را با توجه به کاربری که می‌خواهید به آن اختصاص دهید انتخاب کنید.

سخت افزار کامپیوتر All in One: ویژگی‌های سخت افزاری کامپیوترهای All In One باید در هنگام خرید کارت گرافیک در نظر گرفته شود و پردازنده مورد استفاده ارزیابی شود. چون این دو جزء قابل تغییر نیستند و فقط حافظه و هارد دیسک تعویض می‌شود و این کار سختی نیست. بسته به میزان مصرف شما، اگر کار شما با پردازنده پایین‌تری شروع می‌شود، برای دستگاهی که پردازنده بالایی دارد، هزینه بالایی پرداخت نکنید. به این معنی که انتخابی متناسب با کاربریتان داشته باشید. 

پورت‌ها و تجهیزات جانبی مورد استفاده در رایانه بدون کیس نیز مهم هستند: رایانه‌های All in One دارای پورت‌های متنوعی برای کاربردهای مختلف هستند. همانطور که می دانید پورت‌های سریال برای فروشگاه بهتر است و برای اتصال به چاپگر و بارگذاری کدخوان استفاده می‌شود.

برای مطالعه معرفی آل این وان HP t410، اینجا را کلیک کنید.

کلمات مرتبط

قیمت آل این وان msi، آل این وان چیست، قیمت کامپیوتر کامل ال جی، قیمت کامپیوتر کامل در بازار، قیمت آل این وان msi دست دوم، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، لیست قیمت آل این وان اچ پی، آل این وان ایسوس، نمایندگی ال این وان ایسوس، گارانتی آل این وان ایسوس، آل این وان دل، قیمت ال این وان دل، آل این وان استوک دل، فروشگاه ال این وان، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، آل این وان hp، لیست قیمت آل این وان اچ پی، آل این وان بانه

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 0
    من منظورتونو از اینکه گفتین ال این وان زیرو کلاینت دل 310 رو میشه به عنوان مانیتور مجزا استفاده کرد رو متوجه نشدم. میشه توضیحات بیشتری رو بفرمایید. پیشاپیش ممنون از پاسخگوییتون