0
محتویات سبد خرید

مقالات کامپیوتر بدون کیس

  • 1125
  • 2529 مرتبه
آل این وان استوک و کاربردهای آن

آل این وان استوک و کاربردهای آن

11/12/1400

فهرست مطالب

آل این وان چیست؟

کامپیوترهای بدون کیس یا همه کاره یا آل این وان یکی دیگر از مینی کامپیوترها هستند که در بازار ایران با نام‌های مختلفی شنیده می‌شوند. در این کامپیوترها خبری از سیم و کابل‌های مختلف و کیس‌های بزرگ نیست، در واقع دستگاه‌هایی بی سروصدا هستند. تمامی قطعات مانند گرافیک، Ram ،Cpu در یک مانیتور قرار دارند. به عبارت ساده‌تر بین کامپیوتر بدون کیس، مانیتور و کیس تفاوتی وجود ندارد. امروزه کامپیوترها عموماً در همه جا وجود دارند و می‌توانند در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

آل این وان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بزرگ‌ترین مزیت آل این وان‌ها نداشتن کیس و بلندگو است که برای فضاهای کوچک این دستگاه را بسیار مناسب می‌کند. کامپیوترهای همه کاره معمولا دارای صفحه نمایش لمسی هستند و از بلندگوهای داخلی استفاده می‌کنند. کامپیوتر آل این وان استوک در واقع وسیله‌ای است که یک یا چند بار استفاده شده است و چون قیمت آل این وان نو در بازار بسیار بالاست برخی ترجیح می دهند از مدل‌های کارکرده یا استوک استفاده کنند. این سیستم‌های کم مصرف بهترین گزینه برای ادارات و سازمان‌ها بوده و قابلیت نصب روی دیوار را دارند. این دستگاه‌ها همچنین دارای ماوس و صفحه کلید و همچنین پورت USB، کارت خوان و وب کم هستند.

آل‌این‌وان استوک چیست؟

کامپیوترهای آل این وان که معمولا بالاترین کارایی و کمترین فضای اشغالی را دارند و امروزه با توجه به قیمت بالای این دستگاه ها، افراد بیشتر ترجیح می‌دهند از آل این وان‌های استوک استفاده کنند. کامپیوترهای موجود یا دست دوم که در حد نو و ارزان هستند، بسیار محبوب هستند. قیمت‌های مناسب و سخت افزار قوی جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمی‌گذارد. در minicomputer.ir می‌توانید بهترین سیستم‌های مینی کامپیوتری استوک و کارکرده را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. شما می‌توانید به راحتی از برندهای Dell، Apple، Lenovo، HP All-in-One را سفارش دهید.

نکات مهم در هنگام خرید آل‌این‌وان استوک

این دستگاه‌ها دیرتر خراب می‌شوند و به همین دلیل افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید مدل‌های جدید و گران قیمت در بازار از مدل های دست دوم استفاده کنند. در هنگام خرید حتما به مشخصات سخت افزار و برند آن توجه کنید. ظاهر مانیتور این دستگاه‌ها را به دقت بررسی کنید و صفحه نمایش آن‌ها را تست کنید زیرا پس از خرید چند روز فرصت دارید تا آن‌ها را تست کنید. البته تمامی دستگاه‌ها از قبل در مرکز مینی‌کامپیوتر تست شده و با خیال راحت به مشتری تحویل داده می‌شوند.

کاربرد آل‌این‌وان استوک

آل‌این‌وان‌های استوک به لحاظ کارایی هیچ تفاوتی با مدل‌های جدید موجود در بازار ندارند و تنها تفاوت ممکن است در از بین رفتن رنگ و حروف روی مانیتور باشد. البته اگر آل‌این‌وان می‌خرید و کارهای گرافیکی سنگین‌تری انجام می‌دهید، از پردازنده‌های قدرتمند با کارت‌های گرافیکی بالا استفاده کنید و صفحه لمسی یا غیر لمسی چندان اهمیتی ندارد.

all in one

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هم‌چنین برخی از مدل‌های استاندارد دارای صفحه نمایش سه بعدی هستند و اکثر کامپیوترهای همه کاره نمی‌توانند اجزای داخلی را جایگزین کنند. البته برخی از برندها برای جلب رضایت کاربران مدل هایی ساخته اند که پس از خرید می توانید حافظه، هارد، فن و درایو نوری را تعویض کنید.

مزایا آل این وان استوک

یکی از مهم‌ترین سوالات کاربران، مزایا این دستگاه‌ها در نوع استوک است که می خواهند بدانند دقیقاً تفاوت آن‌ها از نظر هزینه‌هایی که افراد متحمل می‌شوند چیست.

مزایای All In One

1- قیمت بسیار پایین‌تر

2- نیازی به خرید ماوس و کیبورد و سایر وسایل اضافی ندارید.

3- خیلی به صرفه است.

برای خرید ال این وان اینجا کلیک کنید.

 

 

کلمات مرتبط

آل‌این‌وان چیست، قیمت کامپیوتر کامل ال جی، قیمت کامپیوتر کامل در بازار، بهترین مارک کامپیوتر آل‌این‌وان، لیست قیمت آل‌این‌وان اچ پی، آل‌این‌وان، گارانتی آل‌این‌وان، آل‌این‌وان دل، قیمت آل‌این‌وان دل، آل‌این‌وان استوک دل، فروشگاه آل‌این‌وان، بهترین مارک کامپیوتر آل‌این‌وان، آل‌این‌وان hp، لیست قیمت آل‌این‌وان اچ پی، آل‌این‌وان بانه

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.