0
محتویات سبد خرید

  • 1025
  • 3636 مرتبه
آل این وان (AIO) چیست؟

آل این وان (AIO) چیست؟

17 اسفند 1400

فهرست مطالب:

  • تعریف کامپیوتر آل این وان

  • معایب آل این وان

  • مزایای آل این وان

تعریف کامپیوتر آل ین وان (AIO):

همه آل این وان‌ها رایانه‌های رومیزی ساده‌ای هستند که تمام اجزای یک رایانه رومیزی سنتی، به جز صفحه کلید و موس، را در یک واحد ادغام می‌کنند. این رایانه‌های شخصی ساده می‌توانند کارآمدتر، صرفه جویی در فضا و بصری برای کاربران باشند، اما تقاضای پایدار قابل توجهی را در بین مصرف کنندگان مشاهده نکرده‌اند.

از معایب آل این وان AIO می‌توان:

به عدم سفارشی سازی، تعمیرات و سرویس سخت‌تر و قیمت خرید گران‌تر اشاره کرد.

کامپیوترهای رومیزی سنتی دارای یک مانیتور و یک کیس کامپیوتر جداگانه هستند که مادربرد، هارد دیسک و سایر اجزای دیگر را در خود جای داده‌است. All In One متفاوت هستند، همه اجزا را ذخیره می‌کنند، صفحه کلید و موس را روی مانیتور قرار می‌دهند.

بسیاری از کامپیوترهای AIO دارای مانیتورهای صفحه لمسی یکپارچه، پدهای لمسی و درایوهای دیسک و حافظه جامد هستند. آن‌ها معمولاً مشخصات کوچکتری نسبت به سایر کامپیوترهای رومیزی دارند، درهم ریختگی را کاهش می‌دهند و دارای طرح‌های شیک هستند.

کامپیوتر AIO در اصل به دهه 1980 برمی‌گردند. Apple iMac ، که در سال 1998 رونمایی شد، به عنوان اولین AIO.1 معروف شناخته شد.

سایر شرکت‌های فناوری پیشرو مانن Dell ، Lenovo ، HP و Microsoft نیز کامپیوترهای اولیه AIO ساختند.

آل این وان دلوایز 7010

 

مزایای کامپیوترهای All In On (AIO):

کامپیوترهای AIO چندین مزیت نسبت به رایانه‌های رومیزی سنتی دارند. علاوه بر صرفه جویی در فضای میز و داشتن کابل‌های کمتر، استفاده از آن‌ها برای کاربر خوشایندتر است، تا حدی به واسطه رابط‌های بزرگ و صفحه لمسی آن‌ها. این نوع کامپیوترهای شخصی معمولاً به دلیل ارائه عملکرد بسیار بیشتر یا بیشتر از لپ‌تاپ یا سایر کامپیوترهای مشهور هستند.

محدودیت‌های کامپیوترهای All In On (AIO):

کامپیوترهای AIO نیز کامل نیستند. از آنجا که آن‌ها از قطعاتی که برای کامپیوترهای تلفن همراه طراحی شده‌اند برای کوچک نگه داشتن اندازه خود استفاده می‌کنند، کامپیوترهای AIO گران‌تر هستند و همیشه در سطح عملکرد کامپیوترهای رومیزی استاندارد نیستند. آن‌ها همچنین گاهی برای رقابت با شاید بزرگ‌ترین رقبای امروزی خود– کامپیوترهای لپ تاپ- تلاش می‌کنند.

لپ تاپ‌ها به دلیل قابل حمل بودن به استانداردی برای اکثر کاربران تجاری و مصرف کنندگان تبدیل شده‌اند. در حالی که امکان جابجایی کامپیوترهای AIO در اطراف وجود دارد، این کار با یک لپ تاپ بسیار آسان‌تر می‌شود.

یکی دیگر از ایرادات قابل توجه این است که کامپیوترهای AIO به دلیل اندازه کوچک به سختی قابل ارتقا یا افزودن قطعات هستند.

در صورت خرابی یک جزء، مصرف کنندگان باید کل کامپیوتر AIO را جایگزین کنند. 

کامپیوتر آل ین وان

 

 

 

منبع: tinyurlcutt.lybit.lyآل این وان، آل این وان استوک، خرید آل این وان، آل این وان استوک مشهد، آل این وان استوک دل، آل این وان استوک اچ پی، قیمت آل این وان، آل این وان خوب، سیستم آل این وان، خرید آل این وان

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 0
    به نظر میاد all in one انتخابی معقول ومنطقی باشه