0
محتویات سبد خرید

مقالات کامپیوتر بدون کیس

  • 1240
  • 585 مرتبه
آل این وان استوک

آل این وان استوک

07/26/1402

 امروزه بوضوح مشاهده می کنیم که طی یک روند تدریجی، کامپیوتر های قدیمی‌ بزرگ و جاگیر که فضای زیادی را اشغال می کنند، جای خود را به آل این وان‌ها (All In One)می دهند. آل این وان یا کامپیوتر همه کاره، با نام کامپیوتر های بدون کیس نیز  شناخته می شوند. آل این وان، سیستم کامپیوتری ای هست که تنها از یک مانیتور تشکیل شده و کیس ندارد. چیزی حد واسط لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی قدیمی است. این کامپیوتر ها به صورت فشرده طراحی شده اند و در حقیقت تمام قطعات سخت افزاری کیس، در قسمت پشت مانیتور تعبیه شده است. در برخی از آل این وان ها از صفحه نمایش لمسی استفاده شده است. از ویژگی‌های برجسته و مهم دیگر آن ها می‌توان به سیستم بلندگوهای داخلی آن نیز اشاره کرد.

 آل این وان استوک

 

 

به علت اشغال فضای کم آل این وان‌ها، برای استفاده در مجموعه هایی که محدودیت جا دارند از قبیل ادارات و شرکت‌ها، آموزشگاه ها و منازل و... بسیار مناسب هستند. کامپیوترهای همه کاره در طول مدت کوتاهی، توانستند محبوبیت زیادی در میان افراد پیدا کنند و همین امر باعث شده تا شرکت های بزرگ، برای تولید این محصولات، رقابت کنند.

در هنگام خرید آل این وان عوامل متعددی را باید در نظر گرفت. از جمله این عوامل می توان به اندازه و کیفیت صفحه نمایش، لمسی و غیر لمسی بودن مانیتور اشاره کرد.

مرکز مینی کامپیوتر، بهترین آل این وان های استوک چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت را برای راحتی شما جمع آوری کرده است.

 آل این وان استوک

عوامل مهم در خرید آل این وان

جهت خرید آل این وان به مشخصات فنی آن توجه کنید. بدیهی است که قیمت آل این وان به کانفیگ و کیفیت قطعات آن بستگی دارد. به طور کلی استقبال از خرید all in one برای محیط های کاری، به دلیل اشغال فضای کمتر، بیشتر است. کامپیوترهای بدون کیس در انواع مختلفی تولید می شوند و کاربران مبتدی تا حرفه ای می توانند یکی از مدل های آن را به تناسب کاربری و هزینه ای که می خواهند انجام دهند، انتخاب کنند.

 آل این وان استوک

 آل این وان استوک

با توجه به استقبال کاربران و نیاز بازار به انواع آل این وان، بحث خرید و فروش آل این وان استوک هم مثل هر کالای پرطرفدار دیگری در بازار مطرح است. شما می توانید با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر، از یک آل این وان استوک از بهترین برندهای مطرح در دنیا که از کیفیت بالا و مرغوبیت برخوردار است خریداری نمایید.

 

 

خرید آل این وان همواره مورد استقبال سازمان ها و مراکزی که محیط های کاری کوچکتری دارند بوده است چون با خرید آل این وان یا کامپیوتر همه کاره دیگر نیازی به خرید مانیتور مجزا ندارید. همچنین بهم ریختگی کابل ها در آل این وان ها بسیار ناچیز است و کمتر به چشم می آید که باعث محبوبیت بسیار زیادتر این سیستم ها خواهد شد. در دسته آل این وان های کارکرده و دست دوم ، برندهای Hp، Dell  و  Lenovo پرفروش ترین ها هستند.

 

 آل این وان استوک

از مدل های بسیار پرطرفدار آل این وان استوک، آل این وان DELL WYSE5470 است. بهره مندی از بلندگوهای قدرتمند و وب کم از جمله امتیازات این سیستم حرفه ای و کار راه انداز است.

شما می توانید برای انتخاب مناسب ترین آل این وان متناسب با کاربری خود و با کمترین هزینه، با شماره 02141425000 تماس بگیرید و یا از سایت WWW.MINICOMPUTER.IR بازدید نمایید.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.