0
محتویات سبد خرید

مقالات کامپیوتر بدون کیس

  • 1239
  • 454 مرتبه
مقایسه آل این وان DELL WYSE 5470 و آل این وان MSI A - Pro16 7M

مقایسه آل این وان DELL WYSE 5470 و آل این وان MSI A - Pro16 7M

07/25/1402

 در دنیای مدرن کنونی، کامپیوتر به وسیله ای مبدل شده است که اکثر مردم نمی توانند بدون آن زندگی کنند. در زمان گذشته کامپیوترها به ماشین های بزرگی اطلاق می شد که فضای زیادی را اشغال می کردند و تنها قادر بودند به حل مسائل ساده ریاضی بپردازند. کامپیوترهایی که امروزه می شناسیم نسبت به گذشته تفاوت زیادی پیدا کردند و تقریباً در تمام خانه ها یک کامپیوتر موجود است. کامپیوترها نسبت به گذشته سریعتر و قدرتمندتر شده اند، از نمونه های کامپیوترهای قدرتمند امروزی کامپیوترهای بدون کیس هستند که به آن کامپیوتر آل این وان می گویند.

مقایسه آل این وان DELL WYSE 5470 و آل این وان MSI A - Pro16 7M

کامپیوترهای آل این وان (All in On) به کامپیوترهایی گفته می‌شود که تمام قطعات سخت افزاری آنها مستقر در داخل صفحه نمایش (مانیتور) هستند و نیازی به تهیه کیس مجزا ندارند. در این نوع کامپیوترها، قطعات سخت افزاری از جمله پردازنده، حافظه RAM، هارد دیسک و کارت گرافیک درون بدنه مانیتور قرار گرفته‌اند. آل این وان ها به خاطر اشغال فضای کمتر و زیبایی در طراحی، ایده آل جهت بکارگیری در محیطهای کوچک، منازل و فضاهای کاری مدرن، هستند.

معمولا آل این وان ها را نوعی کامپیوتر ترکیبی از مشخصه های کامپیوتر رومیزی و لپ‌تاپ معرفی می کنند، که از لحاظ ظاهری همانند کامپیوترهای رومیزی قدیمی یا پی سی (PC) هستند اما به لحاظ ابعاد و سهولت جا به جایی به لپ‌تاپ شباهت دارند. در واقع آل این وان که تنها از یک مانیتور باریک تشکیل می‌شود، تمامی اجزای مورد نیاز از قبیل کیس و مانیتور جداگانه را در یک سیستم جمع کرده است. البته این موضوع به معنای کاهش کارایی آن یا حتی توان پایین نیست و می‌توان از آل این وان در زمینه‌های گسترده‌ به‌راحتی و بدون مشکل استفاده کرد.

عواملی از جمله ظاهر زیبا، ابعاد کوچک و سهولت جا به جایی باعث می‌شود تا خیلی از افراد بدون کسب اطلاعات و آگاهی لازم برای خرید آن اقدام کنند و گاهی با خرید مدل‌های بی‌کیفیت دچار پشیمانی شوند. اما اگر خرید آل این وان را با بهره‌گیری از اطلاعات کامل انجام دهند، از مزایای بسیار این سیستم بهره‌مند خواهند شد. پس مطالعه و آشنایی با مشخصات به‌ویژه اطلاع از بهترین مارک کامپیوتر آل این وان یک امر ضروری است.

در ادامه به معرفی و مقایسه دو آل این وان همرده از دو برند معتبر و شناخته شده دل و ام اس آی خواهیم پرداخت.


All In One Dell Wyse 5470
All In One MSI A - Pro16 7M

مقایسه آل این وان DELL WYSE 5470 و آل این وان MSI A - Pro16 7M

 

 

کامپیوتر یکپارچه از برند دل مدل 5470

All In One Dell Wyse 5470

کمپانی مشهور و معتبر آمریکایی دل سال هاست که بصورت تخصصی روی کامپیوترهای رومیزی فعالیت می کند. این شرکت بزرگ با معرفی آل این وان 5470، گامی بزرگ در جهت تامین نیازهای کاربران رایانه های رومیزی برداشت به گونه ای که کامپیوترهمه کاره dell wyse 5470 بسیار مورد استقبال کاربران رایانه های رومیزی
قرار گرفت.

کامپیوتر یکپارچه از برند ام اس آی مدل Pro16 7M

کامپیوتر یکپارچه از برند ام اس آی مدل Pro16 7M

شرکت بزرگ تایوانی ام اس آی که بصورت تخصصی مورد شناخت گیمرها است، در چند سال اخیر در حال عرضه آل این وان های بسیار با کیفیت و خوش ساخت است بطوریکه غالب کاربران رایانه های رومیزی سابقه کار با این برند را داشته اند و توانسته نظر خیلی ها را جلب کند.
 

 در ادامه به مقایسه دو آل این وان هم قیمت از این دو برند نام آشنا خواهیم پرداخت تا شما بتونید بر اساس نیاز خود، بهترین سیستم آل این وان را انتخاب کنید.

All In One Dell Wyse 5470

All In One MSI A - Pro16 7M

• پردازنده مرکزی: Intel j4105 چهار هسته‌ای با فرکانس 2.5 گیگاهرتز (4 مگابایت حافظه کش)

• حافظه رم قابل پشتیبانی: دارای دو اسلات حافظه رم DDR4 و پشتیبانی تا 16گیگابایت

• حافظه داخلی: SSD M. 2 و پشتیبانی تا M.2 SSD 512G

• پردازنده مرکزی: Intel 3865U با محدوده سرعت تا 2 گیگاهرتز

• حافظه رم قابل پشتیبانی: دارای حافظه رم DDR4 و پشتیبانی تا 8 گیگابایت

• حافظه داخلی: SSD و پشتیبانی تا 250G  

 

جالب است بدانیم آل این وان Dell wyse 5470 بعنوان تنها آل این وان فن لس(بدون فن) به بازار عرضه شده است که این مساله باعث افزایش راندمان کاری و طول عمر آن نسبت به سایر آل این وان ها می شود بطوریکه در 24ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته بدون افت کارکرد، کار می کند. همچنین در دو حالت زیروکلاینت و تین کلاینت قابل استفاده است. از جمله آیتم هایی که در خرید آل این وان بسیار مهم است کیفیت تصویر و اندازه صفحه نمایش آن است. شما می توانید در جدول زیر مقایسه صفحه نمایش این دو آل این وان را ببینید:

مقایسه صفحه نمایش

All In One Dell Wyse 5470

All In One MSI A - Pro16 7M

ابعاد: 5.5x38.5x57 سانتی متر
صفحه نمایش لمسی: ندارد
کیفیت تصویر:
Full HD
اندازه صفحه نمایش: 23.8 اینچ

ابعاد: ۳۹x۴۵x۳۲ سانتی متر
صفحه نمایش لمسی: دارد
کیفیت تصویر:
HD
اندازه صفحه
نمایش 15.6 اینچ



شما علاقه مندان می توانید جهت دریافت مشاوره حرفه ای از کارشناسان فنی مرکز مینی کامپیوتر با شماره تماس 02141425000 تماس بگیرید و یا از سایت www.minicomputer.ir دیدن فرمایید.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.