0
محتویات سبد خرید
  • 1171
  • 582 مرتبه
کاربرد کامپیوتر کوچک

کاربرد کامپیوتر کوچک

30 خرداد 1401

از کامپیوترهای کوچک بیشتر بدانیم

در بحث کاربردهایی که مینی کامپیوترها دارند بهتر است در ابتدا به تعریف کامپیوتر کوچک یا مینی پی سی ها بپردازیم.

مینی کامپیوتر در دهه 1960 توسعه یافتند و در دهه 1980 جایگزین رایانه‌های شخصی شدند، و به شدت مورد استفاده قرار گرفتند.

مینی پی سی چیست؟ 

مینی پی سی‌ها، همان کامپیوترهای شخصی با کاربردهایشان هستند اما با این تفاوت که در اندازه‌ای کوچکتر، قیمتی ارزان‌تر و دارای پردازشی قدرتمندتر نسبت به کامپیوترهای بزرگ یا پی سی ها هستند. کامپیوترهای کوچک برای انجام امور اداری، محاسبات علمی و همچنین مهندسی، حسابداری، پردازش تراکنش‌های تجاری، ران کردن نرم افزارهای مختلف، مدیریت فایل‌ها، CRM، مدیریت پایگاه داده و ... استفاده می‌شوند.

کاربردهای کامپیوترهای کوچک

  • کامپیوترهای کوچک، برای ادارات، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، هتل، بیمارستان، داروخانه، آزمایشگاه، آژانس‌های هواپیمایی، پمپ بنزین، رستوران و ... کاربرد دارند.

کامپیوتر کوچک

یکی از مواردی که در سازمان‌ها و ادارات بسیار مهم می‌باشد، "سیستم‌های سازمانی" می‌باشد. کاربرد مهم سیستم‌های سازمانی برای افزایش قابلیت‌های بین سازمانی است.

آن‌ها امکان همکاری و ارتباط در سراسر سازمان را از طریق جمع آوری داده هایی فراهم می کنند که توسط چندین بخش قابل دسترسی و استفاده است.

یکی از این موارد مهم در ایجاد قابلیت سازمانی CRM است.

در ادامه ذکر کاربردهای مینی کامپیوترها (minicomputer) به منظور استفاده از CRM است.

نرم افزار CRM و مینی کامپیوترها

نرم افزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از پرطرفدارترین نمونه‌های سیستم سازمانی است. این یک سیستم بازاریابی محبوب است که برای بهینه سازی تجربه مشتری و بهبود کارایی بازاریابی استفاده می‌شود. برای بهبود فروش، خدمات، بازاریابی و پشتیبانی به ابزارهای نرم افزاری و تیم‌های کاری بین سازمانی متکی است.

پیشنهاد ویژه برای اجرای CRM در سازمان و شرکت‌ها

پیشنهاد ما برای اجرای نرم افزار کاربردی مانند CRM استفاده از سیستم سرور زیروکلاینت است. به این گونه که با استفاده از سرور اچ پی و همچنین زیروکلاینت‌های متصل به آن است. به این صورت که با خریداری یک نرم افزار می‌تواند به واسطه سیستم "سرور-زیروکلاینت" می‌توانید نرم افزار CRM را برای سیستم تمام کارمندان خود تجهیز کنید.

نحوه کار سرور اچ پی و زیروکلاینت

پیشنهاد ما استفاده از سرور اچ پی TM200 است. سرور  TM200 از برند معتبر اچ پی، سروری است که به راحتی 15 تا 20 یوزر به وسیله زیروکلاینت به آن می‌توانند متصل شوند.

در این بین نیز زیروکلاینت‌هایی مانند Dell Wyse D200، آل این وان زیروکلاینت HP t310، زیرو کلاینت Dell Wyse 7020 B3، زیرو کلاینت HP t430، آل این وان زیروکلاینت HP t410پیشنهادات ما برای استفاده از سیستم زیرو کلاینت و سرور هستند.

منبع

tiny.com

cutt.com

bit.com

کلمات مرتبط

زیروکلاینت چیست، راه اندازی زیرو کلاینت، سرور زیرو کلاینت، تکنولوژی زیرو کلاینت، راه اندازی زیرو کلاینت، سرور برای زیرو کلاینت، مینی کامپیوتر مشهد، مینی کامپیوتر برای بازی، مینی کامپیوتر چیست، ساخت مینی کامپیوتر، سایت مینی کامپیوتر، نصب ویندوز روی تین کلاینت، دانلود نرم افزار تین کلاینت، ویندوز مخصوص تین کلاینت، راه اندازی زیرو کلاینت،

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.