0
محتویات سبد خرید

  • 1130
  • 2302 مرتبه
مقایسه کیفیت‌های مختلف تصویر با تین کلاینت و زیروکلاینت

مقایسه کیفیت‌های مختلف تصویر با تین کلاینت و زیروکلاینت

08 اسفند 1400

فهرست مطالب:

تین کلاینت چیست؟

تین کلاینت یا کامپیوتر کوچک، کامپیوتری آماده شبکه است که در عین استفاده از کمترین منابع سخت افزاری، بالاترین عملکرد و امنیت را برای شبکه‌های کامپیوتری ارائه می‌دهد. این دستگاه‌های کوچک به دلیل اندازه‌شان به نوعی در گروه مینی کامپیوترها جای می‌گیرند.

همان‌طور که از نام آن پیداست، مینی کامپیوترها کوچک شده نسل قبلی کامپیوترها هستند. دلایل محبوبیت و استفاده گسترده این تین کلاینت‌ها در شرکت‌های سراسر جهان، مزیت‌ها و تفاوت‌های زیاد آن‌ها با کامپیوتر است. تین کلاینت‌ها قابلیت انعطاف دارند و این ویژگی باعث می‌شود که تین کلاینت به زیروکلاینت‌ها قابل تبدیل است. زیروکلاینت با استفاده از برنامه‌های کاربردی در رایانه‌های شخصی یا سرورها، تحت شبکه کار می‌کنند.

اگر زیروکلاینت را از طریق VDI (زیرساخت دسکتاپ مجازی) در شبکه به سرور متصل کنیم، عملکرد سریعی خواهیم داشت و برنامه‌ها به راحتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

وضوح تصویر چیست؟

رزولوشن به معنای تعداد نقاطی است که تصویر را هم به صورت افقی و هم عمودی روی صفحه تشکیل می‌دهند. هرچه این عدد بیشتر باشد، کیفیت یا وضوح تصویر بهتر است. اما نکته مهم این است که تنها عاملی که کیفیت تصویر را تعیین می‌کند رزولوشن نیست و عوامل دیگری در آن تاثیر دارند و این اساسی‌ترین عامل در تعیین کیفیت تصویر است.

شما می‌توانید تصاویر با کیفیت پایین‌تری را در یک مانیتور با وضوح بالاتر ببینید و همچنین می‌توانید تصاویر با کیفیت بالاتر را در یک مانیتور با کیفیت پایین‌تر ببینید، اما کاهش تصویر را مشاهده خواهید کرد.

وضوح تصویر در تین کلاینت

 

مینی کامپیوترهایی که خروجی تصویر شفاف دارند؟

عکس کیفیت تصویر 4K نام‌های دیگر 4K Ultra HD ،Ultra High Definition هستند. کیفیت تصویر 4K در حال حاضر بالاترین کیفیت تصویر موجود در بازار است. تعداد پیکسل‌ها در 4K چهار برابر فول اچ دی است. بسیاری از تین کلاینت ها و زیروکلاینت‌ها جدید مانند HP T730 Thin Client ،HP T620 Thin Client ،HP T630 Thin Client ،HP T530 Thin Client ،HP T620 plus Thin Client از این کیفیت تصویر پشتیبانی می‌کنند. کیفیت تصویر FULL HD نام‌گذاری‌های دیگر برای کیفیت تصویر FHD 2k است. وضوح آن 1920*1080 است. کیفیت تصویر HD تعداد پیکسل‌ها تقریباً نصف 1080p است. این وضوح را می‌توان در ارزان‌ترین و کوچک‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار مشاهده کرد.

کیفیت تصویر تین کلاینت

 

منبع

bit.ly

cutt.ly

سرور زیرو کلاینت، قیمت زیرو کلاینت، دانلود نرم افزار تین کلاینت، نرم افزار vmatrix، نصب ویندوز روی تین کلاینت، ویندوز مخصوص تین کلاینت، قیمت تین کلاینت، WTware دانلود، راه اندازی زیروکلاینت، زیروکلاینت atrust w100، مزایای زیروکلاینت، مانیتور زیروکلاینت، زیرو کلاینت قیمت

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.