0
محتویات سبد خرید

  • 1085
  • 1176 مرتبه
آشنایی با زیروکلاینت Dell Wyse D200

آشنایی با زیروکلاینت Dell Wyse D200

11 اسفند 1400

فهرست مطالب

تعریف زیروکلاینت

Zero client ها سخت افزار سیستم عامل (سیستم عامل) کوچکی دارند که به ندرت نیاز به به روز‌رسانی دارند و معمولاً در برابر ویروس‌ها حساس نیستند. آن‌ها عملکرد بسیار ویژه‌ای برای شروع مستقیم در VMWare Horizon، Citrix یا RDS دارند. این معمولاً در چند ثانیه انجام می‌شود، زیرا کار زیادی برای انجام دادن وجود ندارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که اکثر Xeroclink ها فقط از پروتکل‌های VDI خاصی پشتیبانی می‌کنند. هنگامی که تنظیمات سرور پیوند داده شده پیکربندی شد، فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا شروع شود و تقریباً بلافاصله صفحه ورود به دسکتاپ خود را خواهید دید.

Dell Wyse D200 Zero Client در حال حاضر یکی از محصولات مجازی سازی دل است. قیمت این مینی کامپیوتر کم است. در عین حال، این زیروکلاینت قادر بود به طور کلی تمامی نیازهای کاربران را برآورد

کاربری مینی کامپیوتر Dell Wyse D200:

عملکرد و ساختار مینی کامپیوتر Dell Wyse D200 این زیروکلاینت را برای کاربران اداری و دولتی و همچنین برای اتصال کاربران به سرور مناسب می‌کند. پروتکل مجازی سازی قدرتمند PCOIP از این دستگاه پشتیبانی می‌کند تا در نهایت کاربر بتواند با فشرده سازی و پروتکل‌های انتقال پیکسل سازگار، تصویری ایده آل و روان را در بستر شبکه تجربه کند.

مینی کامپیوتر Dell Wyse D200

Dell Wyse D200 Zero Client در حال حاضر یکی از محصولات مجازی سازی دل است. قیمت این مینی کامپیوتر کم است. در عین حال، این زیروکلاینت قادر بود به طور کلی تمامی نیازهای کاربران را برآورده کند. عملکرد و ساختار مینی کامپیوتر Dell Wyse D200 این زیروکلاینت را برای کاربران اداری و دولتی و همچنین برای اتصال کاربران به سرور مناسب می‌کند. پروتکل مجازی سازی قدرتمند PCOIP از این دستگاه پشتیبانی می‌کند تا در نهایت کاربر بتواند با فشرده سازی و پروتکل‌های انتقال پیکسل سازگار، تصویری ایده آل و روان را در بستر شبکه تجربه کند.

مشخصات فنی زیروکلاینت Dell Wyse D200 

1- پردازنده این زیروکلاینت TERA 1100 PCoIP می‌باشد که برای پردازش پیکسل‌ها استفاده می‌شود.

2- مینی کامپیوتر Dell Wyse D200 دارای 128 گیگابایت رم است و برای کارکرد نرم افزار فریمور ZeroClient ایده آل است.

3- فضای ذخیره سازی برای مینی کامپیوتر Dell Wyse D200 32 مگابایت می باشد، علاوه بر این ظاهر زیبا و محکم این زیروکلاینت جلوه خاصی به دسکتاپ شما می‌‎دهد.

4- این مینی پی سی دارای دو پورت خروجی تصویر می‌باشد که امکان ارائه همزمان دو تصویر را دارد. پورت‌های خروجی ویدئو درگاه DVI هستند و کیفیت تصویر 1920 در 1200 و 60 هرتز را در حالت نمایشگر دوگانه ارائه می‌دهند.

5- Dell Wyse Zero Client دارای چهار پورت USB1.1، دو درگاه خروجی صدا، یک پورت ورودی صدا و یک پورت شبکه 1000 سیمی است که می‌توان از آن استفاده کرد و به انواع دستگاه های جانبی متصل شد. 6- وزن خالص این زیروکلاینت 895 گرم و توان مصرفی کمتر از 15 وات آن را به یکی از کم مصرف ترین دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

Dell Wyse Zero Client

 

 

منبع

 bitcutttinyurl

تین کلاینت و زیروکلاینت چیست، زیروکلاینت 200، قیمت زیروکلاینت، تین کلاینت و زیروکلاینت چیست، قیمت زیروکلاینت vcloudpoint، قیمت زیرو کلاینت hp t310، زیروکلاینت atrust w100، زیرو کلاینت ایرانی، راه اندازی زیرو کلاینت، Zero client چیست، سیستم عامل تین کلاینت

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 0
    دستگاه d200 با دو نمایشگر فکر میکنم برای ترید هم خوب باشه
    • 0
    • 0
    این که برای زیروکلاینت 200 می تونیم پروتک pcoip را اجرا کنیم بسیار عالی است
    • حجت مرتضوی

      1400/10/06 10:40:48
      • 0
      • 0

      بله دوست عزیز، زیرو کلاینت D200 مخصوص پروتکل PCOIP است.