0
محتویات سبد خرید

  • 1059
  • 935 مرتبه
معرفی زیروکلاینت (3010 Dell wyse)

معرفی زیروکلاینت (3010 Dell wyse)

11 اسفند 1400

 در این‌ مقاله موار زیر را بررسی می‌کنیم

زیروکلاینت Dell Wyse 3010 چیست؟

Zero Client یک مینی کامپیوتر جمع و جور، مقرون به صرفه و انعطاف پذیر است. آن‌ها بهترین تجارب و عملکرد کاربران وب، سیتریکس، مایکروسافت و VMware VDI را در اختیار مدیران IT می‌گذارند که باید کارکنان وظیفه خود را با مشتریان استاندارد بودجه شرکت تجهیز کنند. آن‌ها این را با ویژگی‌های متنوعی که در Dell Wyse موجود است ارائه می‌دهند. زیروکلاینت دل وایز 3010 از دل تجربه‌های استثنایی Citrix، Microsoft و VMware VDI را با امنیت بی‌نظیر، سهولت استفاده و مدیریت آسان، با صرف بودجه ارائه می‌دهند. كاربران نيز كار با آن‌ها را آسان خواهند كرد. از پخش چندرسانه‌ای و فلش پر جنب و جوش در VDI، قدرت پردازشگر سیستم روی تراشه (SoC) (Marvell ARMADA ™ PXA 510 v7 1.0) گیگاهرتز و پشتیبانی دستی ارائه شده  Dell Wyse لذت ببرید.

یک زیرساخت ساده یا بزرگ دسکتاپ مجازی (VDI) بسازید و در بودجه خود با زیروکلاینت Dell 3010 بمانید. این خانواده شامل 3010 با Wyse Ubuntu لینوکس پیشرفته برای استفاده توسط مشتریان برای محیط های Citrix، Microsoft، VMware یا Dell vWorkspace است. همه عملکرد چند رسانه‌ای قدرتمند، پردازنده‌های تک هسته‌ای یا دو هسته‌ای روی تراشه (SoC) و قابلیت‌های مدیریت خودکار Wyse را ارائه می‌دهند.

زیروکلاینت Dell Wyse تجارب کاربری استثنایی Citrix، Microsoft و VMware VDI را با امنیت بی‌نظیر، سهولت استفاده و مدیریت آسان با بودجه محدود ارائه می‌دهند.

Zero Client

دو سیستم عامل موجود است

Dell Wyse ThinOS

Dell Wyse Advanced Linux

از پخش پر جنب و جوش چند رسانه‌ای و فلش در VDI، قدرت سیستم روی تراشه (SoC) Marvell ARMADA™ PXA 510 v7 1.0 GHz) و پشتیبانی دستی ارائه شده است.

دستاوردهای مهم زیروکلاینت Dell Wyse 3010

تیم و شرکت خود را با زیروکلاینت‌ها راه اندازی کنید. Zero Client Dell Wyse 3010 دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های سرویس گیرنده ابری Wyse ممتاز است و برخلاف سایر سیستم‌ها، Zero Client 3010 تقریباً آماده اتصال به هر محیطی از جمله برنامه‌ها و خدمات مبتنی بر وب است. Zero Client سری 3000 می‌تواند تقریباً هر کار روزانه را با پردازنده قدرتمند 1.0 گیگاهرتزی Marvell ARMADA PXA 1.0 گیگاهرتزی (3010-T10) پردازش کند. پردازنده رسانه سخت افزاری داخلی به ارائه تصاویر صاف، صدای دو طرفه و عملکرد پخش فلش کمک می‌کند. علاوه بر این، 3012-T10D با پشتیبانی از حداکثر دو نمایشگر دیجیتال، WiFi دو باند و گواهی Microsoft RemoteFX برای گرافیک‌های سطح بالا، عملکرد بیشتری را ارائه می‌دهد. 3010 ارتباط بر خلاف سایر مشتریان ارزان قیمت، Zero 3010 آماده اتصال به محیط های مختلف، از جمله برنامه‌ها و خدمات مبتنی بر وب است و به طور یکپارچه در Citrix، Microsoft و VMware کار می‌کند. کاربران می‌توانند از دو نمایش‌گر با استفاده از گزینه‌های نمایش DVI-I و شبکه پرسرعت با پشتیبانی از اینترنت گیگابیت و Wi-Fi یکپارچه اختیاری لذت ببرند. همچنین برای مطالعه بیشتر در مورد ارائه زیروکلاینت اینجا را کلیک کنید. Wyse 3000 Series Zero Client که برای دسکتاپ‌های مجازی مقرون‌به‌صرفه طراحی شده است، از روز اول با حداقل سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی و عملکرد کم انرژی، ارزش زیادی را ارائه می‌دهد که به کاهش هزینه مالکیت کمک می‌کند. علاوه بر این، Dell یک طراحی آگاهانه از محیط زیست را با سیستم مدیریت زیست محیطی مبتنی بر ISO 14001 و فرآیند بازیافت WEEE اجرا می‌کند. همه محصولات Wyse الزامات سختگیرانه RoHS و EPEAT را برآورده می‌کنند. برای مطالعه مزایا و معایب Zero Client اینجا را کلیک کنید

برای خواندن معرفی کامل Dell Wyse 5060 Zero Customer اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

منبع

b2nbit.ly

مجازی‌سازی، مجازی سازی شبکه چیست، همه چیز در مورد مجازی سازی، مجازی سازی سرور با vmware، مجازی سازی چیست، انواع مجازی سازی، مجازی سازی شبکه چیست، مجازی سازی نرم افزار، مجازی سازی شبکه های کامپیوتری، مجازی سازی سیستم عامل چیست، انواع مجازی سازی، مجازی سازی نرم افزار، مزایا و معایب مجازی سازی، آموزش مجازی سازی، مجازی سازی vmware، ای پی مربوط به کجاست، ای پی شبکه

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 0
    سپاس از حضور و همراهی شما
    • 0
    • 0
    ممنون از مطالب خوبی که گفتید
    • حجت مرتضوی

      1400/10/11 09:58:55
      • 0
      • 0

      سپاس از حضور و همراهی شما