0
محتویات سبد خرید
  • 1242
  • 257 مرتبه
بهترین مارک کامپیوتر آل این وان

بهترین مارک کامپیوتر آل این وان

02 آبان 1402

در کامپیوترهای همه‌کاره یا همان آل این وان، چیزی به نام کیس و قطعات داخلی آن وجود ندارد. آنچه قابل رویت است تنها مانیتور، ماوس و کیبورد است. جالب است بدانید تمام اجزای کامپیوترآل این وان در پشت مانیتور بصورت فشرده جایگذاری شده است. 

سیستم سخت افزاری آل این وان، شبیه لپ‌تاپ هاست که تمام قطعات و مدارها در داخل بدنه آن قرار گرفته اند. از انجا که در کامپیوترهای یکپارچه کلیه قطعات از قبیل رم، سی پی یو، مانیتور و… همگی بوسیله یک شرکت تولید و مونتاژ شده است، لذا عدم هماهنگی در بعضی قطعات در کیس های کامپیوتر معمولی از بین رفته است . 

بنابراین هماهنگی در میان قطعات کامپیوترهای آل این وان، خیلی بیشتر از نمونه های دارای کیس است. این در حالیست که جابه‌جایی و حمل و نقل کامپیوترall in one نسبت به پی سی های ساده راحت‌تر بوده و اتصالات بسیار کمتری هم دارد. اما سوالی که هم اکنون مطرح می شود اینست که بهترین شرکت سازنده کامپیوتر آل این وان کدامست؟

 

کامپیوتر آل این وان اپل - All In One Apple

کمپانی فناوری چندملیتی آمریکایی و پر آوازه اپل (Apple Computer Inc) ، نیازی به معرفی ندارد و یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای آل این وان یا همان کامپیوترهای بدون کیس در جهان است. شرکت اپل، بعنوان اولین تولیدکننده کامپیوترهای آل این وان در جهان شناخته شده است.

کامپیوتر آل این وان اپل - All In One Apple

شرکت بزرگ apple با سیستم‌عامل مخصوص خود و قطعات داخلی ویژه این سیستم‌عامل، یکی از بسته‌ترین کامپیوترهای آل این وان جهان را عرضه کرده که طبق نظر خیلی ها بهترین آن‌ها هم محسوب می‌شود.

 

کامپیوتر آل این وان ام اس آی -  All In One Msi

شرکت تایوانی Msi پیشتر ازین در زمینهٔ تولید مانیتورهای کامپیوتر فعالیت داشته است. البته کمپانی ام اس آی درزمینهٔ تولید انواع ماوس، لپ‌تاپ و کارت گرافیک هم فعالیت می کند و بعد از ایسوس و گیگابایت رتبه بعدی در تولید مادربرد در جهان را در دسترس دارد.

کامپیوتر آل این وان ام اس آی -  All In One MSI

این برند هم یکی از تولیدکنندگان باتجربه در ساخت بهترین کامپیوترهای آل این وان در جهان است.

 

کامپیوتر آل این وان دل All In One Dell -

این شرکت یکی از محبوب ترین برند های آمریکایی لیست ما است که قدمت بسیار زیادی درزمینهٔ تولید کامپیوترهای آل این وان دارد. این شرکت درزمینهٔ تولید انواع سرور، دوربین‌ها، تلویزیون‌هایHD، دستگاه‌های ذخیره اطلاعات، سوئیچ‌های شبکه، نرم‌افزار، وسایل جانبی رایانه، چاپگرها و لوازم الکترونیکی و... فعالیت دارد.

آل این وان دل All In One Dell -

خوب است بدانیم کامپیوترهای all in one برند دل قیمت متوسط و کیفیت قابل قبولی دارند.

 

کامپیوتر آل این وان اچ پی -  All In One Hp

اچ پی نیز نامی کاملاً شناخته‌شده با منشأ آمریکایی است. عمر اچ پی به بیش از نیم‌قرن رسیده و جزو قدیمی‌ترین شرکت‌ها درزمینهٔ تولید لپ‌تاپ بوده و تا سال 2007 مقام اول تولید لپ‌تاپ در جهان را داشته است. hp بیشتر با چاپگرهای خود شناخته می‌شود.

آل این وان اچ پی -  All In One Hp

اما جزو تولیدکنندگان بهترین کامپیوترهای ALL IN ONE در جهان هم محسوب می‌شود. با تاریخچه خوبی که اچ پی درزمینهٔ تولید لپ‌تاپ دارد، می‌توان انتظار کیفیت بالایی را از کامپیوتر آل این وان این برند انتظار داشت.

 

کامپیوتر آل این وان لنوو - All In One Lenovo

شرکت لنوو یک شرکت چند ملیتی چینی است که در حوزه تولید لپ‌تاپ، کامپیوتر دسکتاپ آماده و تجهیزات جانبی فعالیت می کند. محصولات این شرکت کیفیت قابل‌قبول با قیمت‌های بسیار مناسبی دارند. یکی از تولیدات این برند کامپیوترهای آل این وان است که قیمت‌های خوبی هم دارند.

کامپیوتر آل این وان لنوو - All In One Lenovo

 

کامپیوتر آل این وان ایسوس -  All In One Asus

ایسوس بزرگ‌ترین و موفق‌ترین شرکت حوزه فناوری در بین شرکت‌های تایوانی است. ایسوس بی شک بهترین مادربردهای کامپیوتر بازار را تولید و سهم زیادی از فروش جهانی را به خود اختصاص داده و جالب است بدانیم بهترین آل این وان های گیمینگ متعلق به برند ایسوس است.

آل این وان ایسوس -  All In One Asus

با اطمینان می‌توان گفت که شرکت تایوانی ایسوس درزمینهٔ تولید مادربرد، یک سرو گردن از رقبای خود بالاتر بوده و همیشه چند قدم از آن‌ها جلوتر است. این شرکت بهترین تولیدکننده کارت گرافیک در جهان هم محسوب می شود. آل این وان asus، طراحی منحصربه‌فرد و چشم نوازی دارد و کیفیت بالای این برند را به رخ می کشد.

 

کامپیوتر آل این وان سامسونگ - Samsung All In One

برند سامسونگ نیاز به معرفی ندارد و همه تحت عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی و تلویزیون‌های هوشمند در جهان می شناسیمش. اما برخلاف آنچه تصور می‌شود، فعالیت چندانی در تولید کامپیوترهای آل این وان نداشته و محدودیت زیادی در مدل‌های کامپیوترهای بدون کیس سامسونگ وجود دارد. ازاین‌رو در انتهای لیست ما قرار می‌گیرد.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از آخرین قیمت بهترین کامپیوتر بدون کیس، به لینک زیر همین مطلب مراجعه کنید.

دریافت لیست قیمت آل این وان

کامپیوترهای آل این وان برای کاربرانی که با ابعاد بزرگ و سر و صدای زیاد کیس کامپیوتر مشکل دارند، گزینه مناسبی است. اما این نکته را در نظر داشته باشید که این کامپیوترها معمولا بسته هستند و قابلیت ارتقاء پذیری سخت افزاری ندارند.

اکنون انتخاب با شماست که به سراغ کدام مدل از کامپیوترهای موجود در بازار بروید. امیدوارم مطلب مقایسه برترین برند کامپیوتر  آل این وان به شما برای خرید بهترین آل این وان راهگشا باشد.

این متن بر اساس تجربه های شما آپدیت می‌شود. یافته ها و دستاوردهای خود را در انتهای همین مقاله ثبت کرده و دیگران را از تجارب خود بهره‌مند سازید.

مرکز مینی کامپیوتر، ارائه کننده نسل جدید کامپیوترهای رومیزی در ایران، آماده مشاوره رایگان در مورد خرید انواع آل این وان متناسب با بودجه و کاربری شما است. شما می توانید همین الان با شماره 02141425000 تماس بگیرید و یا از سایت www.minicomputer.ir بازدید نمایید.