0
محتویات سبد خرید

مقالات حوزه مینی کیس ها

  • 1109
  • 06 بهمن 1400
  • 1712
آشنایی با معایب مینی کیس‌ها

آشنایی با معایب مینی کیس‌ها

کیس‌های کوچک یا مینی کیس در بسیاری از شرکت ها محبوب هستند. مینی کیس‌ها فضای کمتری از میز را اشغال می‌کنند و به شما امکان می‌دهند فضای بیشتری را در اختیار کارمندان خود قرار دهید. در بسیاری از موارد حتی می توان آن‌ها را روی دیوار نصب کرد

در این مقاله می‌خواهیم معایب مینی کیس استوک را بررسی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

فهرست مطالب

اگرچه قیمت پایین و اندازه جمع و جور مینی کیس‌ها می‌تواند برای گروه خاصی جذاب باشد، اما این عوامل باعث برخی از معایب نیز می‌‍شود. کیس‌های کوچک یا مینی‌کیس در بسیاری از شرکت‌ها محبوب هستند. مینی کیس‌ها فضای کمتری از میز را اشغال می‌کنند و به شما امکان می‌دهند فضای بیشتری را در اختیار کارمندان خود قرار دهید. در بسیاری از موارد حتی می‌توان آن‌ها را روی دیوار نصب کرد. با این حال، این کیس‌های کوچک دارای معایبی هستند. هنگامی که به دنبال یک کیس دست دوم برای دفتر خود هستید، مطمئن شوید که مزایای آن بیشتر از معایب کیس کوچک است.

معایب مینی کیس استوک

1- یکی از نقاط ضعف مینی کیس استوک تنظیمات و آپشن‌های محدود در این نوع کیس‌ها است.

2- باعث ظرفیت فیزیکی محدود کامپیوتر می‌شود.

به عنوان مثال، بسیاری از کامپیوترهای کوچک به دلیل فضای ناکافی نمی‌توانند ترکیبی از چندین هارد دیسک و درایو را در فریم خود جای دهند. آن‌ها همچنین نمی‌توانند کارت گرافیک‌های زیاد یا مقدار زیادی حافظه سیستم را در خود جای دهند. حتی کوچک‌ترین آن‌ها به دلیل کمبود فضا برای اتلاف گرما، نمی‌توانند پردازنده‌های بسیار سریعی را اداره کنند. این مشکل در رایانه‌های شخصی استاندارد نیست، اما پیکربندی صحیح کیس کوچک برای نیازهای خاص‌تر می‌تواند دشوار باشد.

مینی کیس

 

 

 

 

 

 

 

فضای محدود به منظور گسترش مینی‌کیس

فضای گسترش محدود یکی دیگر از نقاط ضعف قاب مینی کیس استوک است. اگر بتوانید یک کامپیوتر SFF را مطابق با نیازهای خود پیکربندی کنید، احتمالاً در آینده نخواهید توانست آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. به طور معمول، این کامپیوترها فقط یک یا دو اسلات درایو و حداکثر فضای دیسک مورد نیاز برای یک برد توسعه دارند. دیگر نمی توانید تغییرات بیشتری ایجاد کنید.

چالش‌های تعمیر و نگهداری مینی کیس- mini case

کامپیوترهای SFF به دلیل مقدار گرمایی که می‌توانند تولید کنند، بیشتر مستعد خرابی قطعات هستند. کیس کوچک، اندازه فنی را که می‌توانید استفاده کنید محدود می‌کند و فضای جریان هوای اجباری را کاهش می‌دهد. در نتیجه گرمای زیاد یکی از نکات منفی مینی‌کیس استوک است. گرما می‌تواند باعث شکستن قطعات و کاهش طول عمر مینی کیس و قطعات شود.

دو نمونه مینی کیس استوک

1- مینی کیس دست دوم Lenovo Ci5 نسل ۴ رم ۴

این کیس کوچک Tiny Lenovo یک کامپیوتر رومیزی بسیار کوچک اما کاربردی است. سری ThinkCentre انواع مختلفی دارد و از خانواده محصولات سری M می آید که شامل دو زیرمجموعه کامپیوترهای همه کاره است. این کیس دست دوم دارای پردازنده Core i5 و 4 گیگابایت رم است. هارد این کیس 500 گیگابایت است و از گرافیک داخلی اینتل بهره می‌برد. این دستگاه از VGA - Display Port - USB3 و همچنین اتصالات شبکه و صدا پشتیبانی می‌‌کند.

2- کیس دست دوم Acer Ci7 نسل ۲ رم ۴GB

کیس دست دوم Acer Ci7 نسل ۲ رم ۴ یک کامپیوتر رومیزی کوچک اما کاربردی است. Acer Veriton را می‌توان برای انجام کارهای مهندسی، طراحی، پروژه‌های تجاری و برنامه‌های کاربردی نرم افزاری مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان از آن برای اجرای نرم افزارهایWord ،EXel ،PowerPoint و حساب داری استفاده کرد. این مینی‌کیس دست دوم دارای پردازنده Core i7 و رم 4 گیگابایت است. هارد این کیس 500 گیگابایت است و از گرافیک داخلی اینتل بهره می‌برد. در نهایت به خاطر داشته باشید که معایب مینی‌کیس‌ها زمانی مشکل ساز می‌شوند که بخواهید از آن‌ها برای کارهای سنگین مانند بازی و نرم افزار طراحی بسیار قدرت‌مند استفاده کنید. در غیر این صورت برای استفاده معمولی و همچنین برای کارهای اداری و روزانه بهترین انتخاب هستند. البته که اگر با مینی کامپیوترها آشنا باشید مطمئنا انتخاب اول شما خرید مینی‌کامپیوترها خواهد بود.

برای خواندن مطالب بیش تر درباره مینی کامپیوترها اینجا کلیک کنید.

 

منبع

cutt.ly

bit.ly

مینی کیس، مزایا و معایب مینی کیس، مینی کیس استوک، معایب مینی کیس استوک، قیمت مینی کیس استوک، راهنمای خرید مینی کیس استوک، مینی کیس استوک ارزان، کیس استوک چیست، وارد کننده مینی کیس استوک

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 1
    کاش همین جا هم در مورد مینی کامپیوترها یه توضیح بیشترمی دادین