0
محتویات سبد خرید
  • 1001
  • 702 مرتبه
تین کلاینت پایانه  HP t510

تین کلاینت پایانه HP t510

17 شهریور 1400

پس از گذشت چند ماه از خرید تین کلاینت پایانه HP t510 مصاحبه ای با مدیر داخلی هتل بین المللی آبشار ترنم داشتیم تا نظرشان را راجع به استفاده از تین کلاینت بدانیم.

چرا تین‌کلاینت مهم ترین دلیل نیاز شما به تین‌کلاینت چه بوده است؟

 ما در حوزه امور هتل، به منظور متصل کردن تمام کارکنان به سرور اصلی به دلیل کارهای دفتری و اداری، نیاز به سیستمی قدرتمند و پر سرعت داشتیم که پردازش، قدرت و سرعت بالایی در ساپورت از تمامی سیستم ها داشته باشد،به همین منظور بعد از مشاوره با بخش فروش شرکت اقدام به خرید تین‌کلاینت پایانه t510 از برند hp کردیم.

چطور شرکت پیمان نیک کاران نحوه‌ی آشنایی شما با تین‌کلاینت از چه طریق بوده است؟

در اینترنت و شبکه‌های مجازی تبلیغ های زیادی از تین کلاینت دیده بودم و با توجه به نیاز هتل به چنین سیستمی،با سرچ در اینترنت با شرکت شما آشنا شدم.که بعد از بررسی های بیشتر و صحبت های تخصصی تر با شرکت شما با این شگفت انگیز های کوچک بهتر و دقیق تر آشنا شدم.

چگونه از بین همه ی ارائه کنندگان تین‌کلاینت، شرکت پیمان نیک کاران را انتخاب کردید؟

پس از بررسی هایی که در اینترنت داشتیم و دیدن تنوع کاری که شرکت شما دارد و همچنین ارائه برند اصلی و دستگاه های فول اورجینال شما تصمیم بر این شد که تین‌کلاینت را از شرکت پیمان نیک کاران خریداری کنیم.

در صورت اطلاع از برند دیگری، آیا آنرا به جای برند ما تست و یا استفاده می‌کنید؟

 از خریدمان و محصول شما بسیار راضی هستیم و قصد توسعه تین کلاینت و جایگزینی مینی‌کامپیوترها به جای کیس های معمولی را هم در آینده برای هتل داریم و حتما در خرید های بعدی نیزبا شما در تماس خواهیم بود.

محل استفاده از تین کلاینت پایانه HP t510

در چه بخشی از مجموعه از تین‌کلاینت پایانه HP t510 استفاده می‌کنید و چه نرم افزارهایی روی تین‌کلاینت پایانه HP t510 نصب کرده اید؟

از تین‌کلاینت پایانه HP t510 به عنوان سرور استفاده می‌شود که کارکنان هتل با ریموت به آن وصل می‌شوند و در تمام قسمت ها کاربرد اداری دارد و یک سری نرم افزار های عمومی آفیس و امور اداری روی آن نصب است.

تین کلاینت t510

چرا استفاده از تین‌کلاینت پایانه HP t510

ارزشمندترین مزیتی که تین‌کلاینت پایانه HP t510 برای شما داشته چه بوده است؟

تین‌کلاینت پایانه HP t510، با سرعت پردازش بالایی که دارد، قیمت مناسبی ارائه می شود و همچنین کوچک بودن این تین‌کلاینت برای محل کار ما بسیار امتیاز خوبی محسوب می شود و تین‌کلاینت پایانه HP t510 برای کاربری ما بسیار مقرون به صرفه بوده و هم رفع نیاز کرده است و این ویژگی ها برای ما ارزشمند می‌باشد.

آیا تاکنون مشکلی با تین‌کلاینت پایانه HP t510 داشته اید؟

خیر، کاملاً از تین‌کلاینت پایانه HP t510 راضی هستیم و تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است.

آیا تین‌کلاینت پایانه HP t510 را به سایر دوستان و همکاران خود نیز معرفی می‌کنید؟

بله، به دلیل راضی بودن از تین‌کلاینت پایانه HP t510 و همچنین کارکرد خوبی که دارد، این تین‌کلاینت را به سایرین نیز معرفی کردم و همکاران نیز استقبال کردند.

تین کلاینت t510

 

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.