0
محتویات سبد خرید

تین‌کلاینت PAT‌t520 در مسیر خدمت رسانی به درمانگاه سلامت مشهد

تین‌کلاینت PAT‌t520 در مسیر خدمت رسانی به درمانگاه سلامت مشهد

pat 520

تین‌کلاینت PAT‌t520 در مسیر خدمت رسانی به درمانگاه سلامت مشهد:

 مسئولین درمانگاه  سلامت برای ارتقاء تجهیزات کامپیوتری و افزایش سرعت خدمات رسانی به بیماران، تصمیم دارند از دستگاه هایی استفاده کنند که قابلیت این را داشته باشد، اطلاعات بیمار را در سیستم ها ثبت کند و در تمامی سیستم های پزشکان اطلاعات مشاهده شود تا سیستم اداری درمانگاه از کاغذ بازی فاصله بگیرد. مسئولین درمانگاه با راهنمایی افراد مسلط به تکنولوژی های روز با تین‌کلاینت ها آشنا می شوند و طی تماسی با مشاورین فنی شرکت پیمان نیک کاران از قابلیت های تین کلاینت ها مطلع می شوند. در نهایت نیز به پیشنهاد شرکت، تعدادی تین‌کلاینت مدل PAT‌t520 تهیه می‌کنند که ناگفته نماند تین‌کلاینت PAT‌t520 قابلیت هایی خاص برای سیستم اداری این درمانگاه بزرگ دارد چرا که می تواند جایگزین مناسبی برای کامپیوتر های پی سی باشد به این دلیل که عدم وجود هرگونه هارد، پردازشگر و حافظه در این ترمینال ها علاوه بر کاهش هزینه، بر عمر مفید آن‌ها نیز افزوده است. از سویی تین‌کلاینت PAT‌t520 اگر مداوم روشن باشد مشکلی ایجاد نمی‌شود چون هارد SSD برای این نوع تین‌کلاینت PAT‌t520 نصب شده است.


 کارایی خاص تین کلاینت PAT t520 در درمانگاه:

بدین ترتیب درمانگاه بزرگ سلامت در سال 1395 جهت سرعت بخشیدن به دسترسی داده های الکترونیکی پزشکی و بیماران و همچنین ایجاد فضای امن برای نرم افزارهای موجود، از دستگاه های تین‌کلاینت PAT‌t520 که دارای سیستم عامل ویندوز می‌باشند استفاده کردند. کارایی مهم دستگاه های تین‌کلاینت برای این درمانگاه بدین صورت است که به سرور های موجود در درمانگاه که دارای تمام اطلاعات مرکزی می‌باشند، متصل شده و نرم‌افزارهایی از جمله طب پردازش شرق در سیستم عامل سرور اجرا می‌شود. تین‌کلاینت‌های PAT t520 با استفاده قابلیت هایش توانست، نیازهای درمانگاه سلامت که شامل مدیریت آسان و امنیت است را فراهم کند. 

مزایای استفاده از تین‌کلاینت PAT t520 در درمانگاه سلامت:

با استفاده از راه حل تین‌کلاینت در درمانگاه سلامت، سرعت دسترسی به اطلاعات پزشکی بیماران افزایش و هزینه های سخت افزاری این بیمارستان کاهش پیدا کرده است و هم چنین با ورود تین‌کلاینت ها، امنیت و مدیریت سیستم های این بیمارستان بهبود یافت. تین‌کلاینت ها به بهبود زمان پاسخ دهی به بیماران در این بیمارستان کمک به سزایی کردند به طوری که پیش از نصب تین‌کلاینت ها هر پزشک باید برای اتصال به نرم افزار زمانی حدود 15 ثانیه منتظر بماند اما از طریق تین‌کلاینت ها دیگر نیاز به اتصال نیست و تنها با وارد کردن شناسه هر پرسنل با پروفایل هر بیمار ارتباط برقرار می کنند.