0
محتویات سبد خرید
  • 1004
  • 677 مرتبه
استفاده از تین کلاینت پایانه HP t628 در شرکت دارو سازی کیانا

استفاده از تین کلاینت پایانه HP t628 در شرکت دارو سازی کیانا

18 شهریور 1400

مقدمه:

شرکت دارو سازی کیاناپس از گذشت چند ماه از خرید تین کلاینت پایانهHP t628 و استفاده از این تین‌کلاینت مصاحبه‌ای با مسئول IT شرکت دارو سازی شیمی داشتیم تا نظرشان را در ارتباط با استفاده از این تین‌کلاینت مطلع شویم.

 نحوه‌ی آشنایی شما با تین‌کلاینت پایانه HP t628 از چه طریق بوده است؟

از طریق اینترنت و سرچ با سایت مینی‌کامپیوتر با تین کلاینت پایانه HP t628 آشنا شدم.

دلیل نیاز شما به تین‌کلاینت پایانه HP t628 چه بوده است؟

دلیل خرید نیاز ما به تین‌کلاینت پایانه HP t628 این بود که نیاز به دستگاهی با جاگیری کمتر و نگهداری راحت تر داشتیم که به همین منظور بعد از مشورت با مشاورین شرکت نیک پیمان کاران اقدام به خریداری آن کردیم.

چگونه از بین همه‌ی ارائه‌کنندگان متفاوت تین کلاینت پایانه HP t628، شرکت ما و این مدل تین کلاینت را انتخاب کردید؟

من برای انتخاب شرکت پیمان نیک کاران چند دلیل داشتم که باعث شد از شرکت شما خرید داشته باشم،یکی از دلایلم که برایم خیلی قابل اهمیت بود پیگیری و حرفه ای بودن همکاران فروشتان بود که بسیار با حوصله تمامی موارد را به من توضیح دادند، همچنین وجود کانفیگی که برای من مناسب بود و موجودی انبار شما هم بسیار عالی بود و با وجود تمامی مواردی که برایم قابل اهمیت بود باید این مورد را هم ذکر کنم که با این وجود قیمت شما هم بسیار مناسب و معقول بود.

تین کلاینت t628

 ارزشمندترین مزیتی که تین‌کلاینت پایانه HP t628 برای شما داشته‌ چه بوده است؟

 تین‌کلاینت پایانه HP t628 برای کاربری ما مقرون به صرفه بوده و برای ما در آزمایشگاه جاگیری کمتر بسیار مهم بود، و همچنین نگهداری راحت تری که در این حوزه رفع نیاز کرده است.

آیا تین‌کلاینت پایانه HP t628 و در کل استفاده از تین‌کلاینت‌های شرکت ما را به سایر دوستان نیز معرفی می‌کنید؟

بله، من تاکنون از تین‌کلاینت پایانه t628 از برند hp و همچنین خدمات شرکت پیمان نیک کاران کاملاً راضی و قطعا و این تین‌کلاینت و شرکت شمار را حتما به سایر همکاران و دوستان خود نیز معرفی خواهم کرد.

آیا تاکنون مشکلی با تین‌کلاینت پایانه HP t628 داشته‌اید؟

خیر، کاملاً از تین‌کلاینت پایانه HP t628 راضی هستیم و بدون کوچک ترین ایرادی نرم افزار ها اجرا شده اند و هیچ گونه مشکلی نداشتیم.