0
محتویات سبد خرید

  • 1230
  • 230 مرتبه
کنترل پخش ویدیو در یوتیوب تنها با سه کلید

کنترل پخش ویدیو در یوتیوب تنها با سه کلید

10 مهر 1402

یوتیوب youtube شبکه اجتماعی پلتفرم

یوتیوب چیست؟
یوتیوب یک پلتفرم شبکه اجتماعی برای تولید محتوا و اشتراک‌گذاری ویدیو و تماشای آن است. میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان در یوتیوب حساب کاربری ایجاد کرده‌اند که به آنها اجازه می‌دهد ویدیوهایی را در آن آپلود کنند و در دسترس کاربران دیگر قرار دهند. اما این تنها یک روی سکه است. در طرف دیگر، کاربران بازدیدکننده هستند که با الگوی رفتاری خود مشخص می‌کنند چه محتواهایی تولید و اشتراک‌‌گذاری شود.
یوتیوب در فوریه سال 2005 میلادی توسط سه کارمند سابق پی پل، چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم تاسیس شد. حدود یک سال و نیم بعد، گوگل این شرکت را به مبلغ 1.65 میلیارد دلار خریداری کرد و از آن زمان تا کنون، یوتیوب به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گوگل در حال فعالیت است.
کافیست یک موضوع را در گوگل سرچ کنید تا برای شما ده ها ویدیو در مورد آن موضوع نمایش داده شود. اگر دقت کرده باشید غالب این ویدیو ها در پلتفرم اجتماعی یوتیوب بارگزاری شده اند. اما شما به چه میزان با یوتیوب و کاربردهای آن آشنا هستید؟

قطعا یوتیوب یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری ویدیو شناخته می شود. شما می‌توانید علاوه بر تماشای میلیون‌ها ویدیو، محتوای خود را بسازید و در یوتیوب آپلود کنید تا آن‌ها را با افراد دیگر نیز به اشتراک بگذارید و حتی از این کار کسب درآمد کنید.

یوتیوب youtube شبکه اجتماعی پلتفرم

فرقی نمی‌کند که ویدیوها را با لپ تاپ و موبایل تماشا می‌کنید یا کامپیوتر و تبلت؛ چون در هر صورت از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن یوتیوب به ویدیو‌های مختلف دسترسی خواهید داشت.

بررسی ها نشان داده است که یوتیوب پس از گوگل، دومین سایت پرطرفدار از نظر تعداد بازدیدکننده‌هاست. علاوه‌براین، سرویس یوتیوب بزرگ‌ترین شاخه گوگل است که در نوار ابزار آن دیده می‌شود.

 

یوتیوب youtube شبکه اجتماعی پلتفرم

جالب است بدانیم یوتیوب حتی از شبکه‌های مجازی فیس‌بوک و اینستاگرام هم پرطرفدارتر است. آمارها نشان می‌دهند که در هر دقیقه، تقریبا ۱۸۳ ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می‌شود. این پلتفرم بیش از ۲.۶ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد که در مجموع، هر روز حدود ۵ میلیارد ویدیو تماشا می‌کنند.
در ادامه خواهیم دید چگونه پخش ویدیو در یوتیوب را با تنها سه کلید کنترل کنیم.

 

کنترل پخش ویدیو در یوتیوب تنها با سه کلید
 

قطعا شما هم مانند اکثر افراد برای متوقف کردن پخش ویدیو در یوتیوب بر روی محل نمایش ویدیو یا بر روی آیکون مربوطه در نوار پخش کلیک می‌کنید.

هم اکنون یوتیوب راه حل بهتری برای این کار در نظر گرفته است. شما می‌توانید با فشردن کلید K، ویدیو را مکث یا پخش مجدد کنید. با فشردن دکمه L، ویدیو شما به 10 ثانیه جلوتر می‌رود و هم چنین کلید J، نیز برای بازگرداندن ویدیو به 10 ثانیه عقب‌تر کاربرد دارد.

 

یوتیوب youtube شبکه اجتماعی پاتفرم 

 

 شما می توانید برای مطالعه مقالات بیشتر از سایت مینی کامپیوتر بازدید نمایید.

مینی کامپیوتر، جایگزین پر قدرت و با کیفیت کیس های بزرگ و جاگیر قدیمی است که براحتی تمامی شبکه های اجتماعی خود از جمله یوتیوب را می توانید بوسیله آن رصد کنید و حتی برای تولید محتوا از آن استفاده کنید. مینی کامپیوتر برای تماشای فیلم و پخش موسیقی مناسب بوده و همواره مورد استقبال کاربران است.

 

 

 مینی کامپیوتر کامپیوتر minicomputer

 

 

شما می توانید برای مشاوره رایگان در مورد انتخاب مناسب ترین مینی کامپیوتر متناسب با کاربری خود با شماره 02141425000 تماس بگیرید یا از سایت www.minicomputer.ir بازدید نمایید.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.