0
محتویات سبد خرید

جدیدترین مقالات

  • 1249
  • 1402/08/27
  • 643
بررسی تخصصی تین کلاینت ایرانی زیرانیک مدلZ5020

بررسی تخصصی تین کلاینت ایرانی زیرانیک مدلZ5020

معرفی Thin Client Z5020 Ziranik، تین کلاینت ایرانی تولید شده توسط مرکز مینی کامپیوتر ایران و آشنایی با ویژگی های آن

 

 

 متخصصین مرکز مینی کامپیوتر(شرکت پیمان نیک کاران)، در راستای بومی سازی صنعت کامپیوترهای کوچک(مینی کامپیوتر)متناسب با نیاز کاربران ایرانی، پس از مدتها پیگیری و تحقیق، محصول مینی کامپیوتر ایرانی زیرانیک را با نام Z5020 بعنوان تین کلاینت ایرانی تولید و به صورت سراسری در مقیاس انبوه به بازار عرضه کردند.

بررسی تخصصی محصول زیرانیک مدلZ5020

مینی کامپیوتر Thin Client Z5020 Ziranik، با هدف کاربری اداری و سازمانی، موسسات آموزشی، مالی و ... به دو صورت تین کلاینت و زیرو کلاینت قابل استفاده است. در همین راستا، درصورت استفاده از این تین کلاینت ایرانی در حالت زیروکلاینت یک فریم ور بر پایه لینوکس با نام Thin OS روی تین کلاینت نصب می شود که با انواع پروتکل های مجازی سازی دسکتاپ و اپلیکیشن (RFX/RDP/RDS,PCOIP,HDX/ICA) کار می کند.

بررسی تخصصی محصول زیرانیک مدلZ5020

جهت استفاده از حالت تین کلاینت زیرانیک مدلz5020، این دستگاه به پردازنده چهار هسته ای  AMD با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و 2 اسلات رم DDR3L و گرافیک Onboard مدل HD8330E مجهز شده است که کیفیت تصویر UHD روی یک مانیتور و FullHD را روی دو مانیتور را بصورت همزمان ارائه می دهد و یک پکیج اداری مناسب و مقرون بصرفه را با کارکردی روان و ساده برای کاربران به ارمغان آورده است. لازم به ذکر است این تین کلاینت ایرانی به همراه با پایه اورجینال یا براکت فلزی ارائه می شود.

بررسی تخصصی محصول زیرانیک مدلZ5020

گفتنیست که مصرف برق بسیار پایین این مینی کامپیوتر ایرانی (15وات) در کنار مشخصات سخت افزاری آن، علت اصلی دوام و اطمینان از کارکرد 24ساعته در 7روز هفته این تین کلاینت ایرانی است. طراحی دقیق و تخصصی شرکت پیمان نیک کاران، منطبق با نیازهای مصرف کنندگان داخلی است و دغدغه های محیط زیستی آن، موجب تبدیل این مینی کامپیوتر به یک محصول شاهکار شده است.

بررسی تخصصی محصول زیرانیک مدلZ5020

مینی کامپیوتر زیرانیک مدل z5020، برخوردار از یک پردازنده چهار هسته ای مدل GX-415GA با فرکانس 1.5 گیگا هرتزی از برند  AMDاست که کاملا پاسخگوی نیازهای کاربری های ساده و اداری خواهد بود. 

بررسی تخصصی محصول زیرانیک مدلZ5020

 مینی کامپیوتر Z5020 Ziranik، دارای چهار خروجی تصویر و دو خروجی تصویر به صورت همزمان بوده که براحتی می تواند بصورت همزمان از دو مانیتور پشتیبانی کند.

به لحاظ فیزیکی، تین کلاینت ایرانی زیرانیک Z5020 دارای بدنه فلزی مشکی و ابعاد 4*17.5*19 سانتی متر و وزن 1.190 کیلوگرم، کاملا مناسب محیط هایی که با معظل کوچکی فضا مواجهند، می باشد.

 قابلیت های ویژه:
• مجهز به تکنولوژی مدیریت حرارتی جهت کنترل دمای سیستم
• سازگار با محیط زیست به کمک تاییدیه کیفیت و مصرف بهینه
• دسترس پذیری باال با پشتیبانی کامل از پرینترها و اسکنرها
• فوق العاده کم مصرف با حداکثر 65 وات مصرف
• انعطاف پذیری در کارایی با پشتیبانی از انواع پروتکل های VDI

بررسی تخصصی محصول زیرانیک مدلZ5020

مینی کامپیوتر زیرانیکZ5020، مناسب کاربری های صنعتی, اداری و شرکتی، دانشگاه و آموزشگاه، بیمارستان، فروشگاه،  بانک، آژانس هواپیمایی، هتل، کاربر خانگی، کافی نت، مشاورین املاک، دفاتر پیشخوان دولت، کتابخانه، دوربین مداربسته، سازمان های دولتی، پتروشیمی و جایگاه سوخت و ... است.

محصول ملی زیرانیک Z2050، سازگار با محیط زیست به کمک تاییدیه کیفیت و مصرف بهینه، هم اکنون از فروشگاه مرکز مینی کامپیوتر ایران، با گارانتی تخصصی و سراسری نورهانیک، قابل خریداری است.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.