0
محتویات سبد خرید

جدیدترین مقالات

  • 1087
  • 1400/12/04
  • 2034
بررسی 5 قابلیت مهم تین کلاینت HP t630

بررسی 5 قابلیت مهم تین کلاینت HP t630

HP t630 Thin Client برای توسعه بیشتر طراحی شده است سرعت کار این مینی کامپیوتر به طرز ماهرانه‌ای توسط یک سیستم چهار هسته‌ای تعبیه شده در یک تراشه توسعه یافته است. پنل گرافیکی یکپارچه AMD Radeon از دو تصویر UltraHD پشتیبانی می‌کند که تجربه تماشای فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در این مقاله به مواردی در مورد تین کلاینت اچ پی 630 می‌پردازیم

مشخصات تین‌کلاینت HP t630

Thin Client HP t630 یک مینی کامپیوتر و کامپیوتری کوچک از برند HP است. در حال حاضر تین‌کلاینت HP t630 پشتیبانی تجاری را برای کاربران دارای پردازنده چهار هسته‌ای با سازگاری و کیفیت دو تصویر UHD و گزینه‌هایی برای اتصال به شبکه و ذخیره سازی ارائه می‌دهد.

کاربری تین‌کلاینت HP t630

Thin Client HP t630 برای توسعه بیشتر طراحی شده است. سرعت کار این مینی کامپیوتر به طرز ماهرانه‌ای توسط یک سیستم چهار هسته‌ای تعبیه شده است. پنل گرافیکی یکپارچه AMD Radeon از دو تصویر UltraHD پشتیبانی می‌کند که تجربه تماشای فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تین کلاینت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تین‌کلاینت HP t630 و پیکربندی و اتصال آسان‌تر و گسترده‌تر مینی کامپیوتر HP t630 به کمک پورت‌های ارتباطی مختلف، سیستم حافظه دو کاناله DDR4، امکان اتصال با کابل یا بی‌سیم یا فیبر‌نوری، وجود دو اسلات حافظه RAM، با حافظه 32 گیگابایت و پشتیبانی از هارد SSD داخلی M .2 یا حافظه خارجی به راحتی قابل اتصال و تنظیم است. همچنین امکان اتصال به شبکه سیمی استاندارد RJ-45، به صورت بی‌سیم با استفاده از Wi-Fi / Bluetooth، یا استفاده از یک سیستم آنتن Wi-Fi خارجی، یا استفاده از آداپتور شبکه فیبر نوری را دارد. پشتیبانی نرم افزار با تمام عملکردها منهای هزینه‌های اضافی با تین‌کلاینت HP t630، کاربران به راحتی می توانند سیستم عامل خود را از راه دور سفارشی سازی یا پیکربندی کنند. همچنین از وای فای AC سریع پشتیبانی می‌کند و عملکرد شبکه را بهبود می‌بخشد. این کامپیوتر کوچک همچنین از نرم افزار اختصاصی HP پشتیبانی می‌کند تا کیفیت چند رسانه‌ای را حتی در فضای ابری داشته باشد و مدیریت دستگاه، سرعت و گرافیک را برای کاربران بهبود بخشد. پشتیبانی از لوازم جانبی تین‌کلاینت HP t630 به کاربران اجازه می‌دهد به تجهیزات جانبی مانند PS / 2، خروجی VGA، پورت COM و پورت‌های USB راحت در جلو و پشت متصل شوند. Thin Client HP t630 و ایجاد سطح بالاتری از امنیت و کارایی تین کلاینت HP t630 در محیط شبکه نیز بسیار ماهر است و یک مدیر می‌تواند از قابلیت‌های منحصر به فرد این مینی‌کامپیوتر پرسرعت نهایت استفاده را ببرد.

HP t630

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از جمله حفاظت از داده‌ها با VDI و ذخیره سازی ابری (میزبان)، وجود بایوس طراحی شده برای مشخصات موسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) و ویندوز. همان‌طور که گفته شد تین‌کلاینت HP t630 دارای مشخصات منحصربفردی برای کاربران می باشد که پس از 5 ویژگی خاص ذکر شده می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کاربران و مدیران IT در قسمت پشتیبانی باشد. همچنین برای اطلاع از کانفیگ و قیمت این مینی‌کامپیوتر و همچنین راهنمایی‌های لازم از مشاوران ما می‌توانید به صفحه معرفی تین کلاینت HP t630 مراجعه نمایید.

 

 

منبع

bit

cutt

tinyurl

سیستم عامل تین‌کلاینت، راه اندازی تین‌کلاینت، قیمت تین‌کلاینت، سیستم عامل تین‌کلاینت، قیمت تین‌کلاینت دست دوم، قیمت تین‌کلاینت hp t620، قیمت تین کلاینت hp، معایب تین‌کلاینت، معایب تین‌کلاینت، کاربرد تین‌کلاینت، بهترین تین‌کلاینت، خرید تین‌کلاینت، تین‌کلاینت و زیرو‌کلاینت چیست، تین‌کلاینت t520، تین کلاینت مدل m810، تین کلاینت hp t730

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 0
    سرعت وای فای تین کلاینت 630 میخوام بدونم چقدره ؟ اگه بفرمایید ممنون میشم
    • حجت مرتضوی

      1400/10/18 10:17:37
      • 0
      • 0

      جناب مهندس، مینی کامپیوتر HP 630 دارای وای فای سری AC دوبانده می باشد و با سرعت 867Mbps.

    • 0
    • 0
    630 دستگاه خوبیه برای کار اداری
    • افسانه خواجه

      1400/10/01 14:09:42
      • 0
      • 0

      با سلام و احترام، بله دوست عزیز، عالیه ..