0
محتویات سبد خرید

مقالات کامپیوتر بدون کیس

  • 1052
  • 2609 مرتبه
مینی کامپیوتر، کامپیوترهای شخصی و مینی کیس

مینی کامپیوتر، کامپیوترهای شخصی و مینی کیس

12/16/1400

در این مقاله در مورد موضوعات زیر صحبت خواهیم کرد:

مینی کامپیوترها چه قابلیت‌هایی نسبت به کامپیوترهای معمولی دارند؟

مینی کامپیوترها، کامپیوترهای کوچک هستند. کوچک بودن مینی کامپیوترها در اندازه و ابعاد آ‌ن‌ها کاملا مشهود است. به این صورت که مینی کامپیوترها در ابعاد یک کتاب هستند و به راحتی می‌توان پشت مانیتور یا حتی زیر میز نصب کرد. علی رقم اندازه کوچک مینی کامپیوترها، دارای پردازشگری قوی می‌باشند. موضوع کوچک بودن مینی کامپیوترها یکی از مزیت‌های پررنگ آن‌ها می‌باشد. زیرا در بسیاری از محیط‌های کاری موضوع جاگیری کمتر و شلوغ بودن‌های محیط کاری مطرح است که به واسطه کیس‌ها نیز بوجود آمده است. در صورتی که شما با کامپیوترهای کوچک دیگر دغدغه‌هایی از این جنس ندارید.

 

از دیگر مزیت‌های مینی کامپیوترها نسبت به پی سی‌ها، فن لس بودن (بدون فن) آن‌هاست. به این صورت که کامپیوترهای کوچک با فن آوری هیت سینک خنک می‌شوند (به وسیله گاز مایع)، یعنی دیگر خبری از وجود فن‌های پرسر و صدا مانند کیس‌ها نیست. فن لس بودن مینی پی سی‌ها، علاوه بر بی سروصدا بودن، باعث خرابی کمتر قطعات نیز می‌شوند. این موضوع خرابی کمتر قطعات باعث افزایش طول عمر کامپیوترهای کوچک نیز می‌شوند. طوری که با یک مقایسه ساده به این موضوع پی می‌برید. طول عمر مفید کامپیوترهای شخصی 6 سال می‌باشد اما عمر مفید مینی کامپیوترها به 12 سال می‌رسد.

 

​همچنین فن لس بودن باعث گرد و خاک گیری کمتری نیز در مینی کامپیوترها می‌شوند. به این صورت که شما با جایگزینی مینی کامپیوترها به جای کیس‌های معمولی، دیگری نه خبری از جاگیری زیاد و شلوغی میز و محیط‌های کاری شما هست و نه از تعمیرات سخت و وقت گیر کیس‌ها، و نه اصلا شما با وجود مینی کامپیوترها متوجه حضور آن‌ها خواهید شد (بی صدا و کوچک).

همچنین از دیگر مزیت‌ها و کاربردهای کامپیوترهای کوچک، قابلیت اتصال چند مانیتور به طور همزمان به آن است. مزیتی که در کیس‌های معمولی وجود ندارد. با یک بررسی سرانگشتی، متوجه خواهید شد که مزیت‌ها و برتری‌های این کامپیوترهای کوچک نسبت به کیس‌های معمولی در چیست و چرا آن‌ها در نهایت به نفع شما تمام می‌شوند.

مینی کامپیوتر یا مینی کیس؛ مزایا و معایب آن‌ها کدامند؟

مینی کیس‌ها کوچکتر از کیس‌ها هستند و جاگیریشان به نسبت کمتر است. نسبت به کیس‌ها مصرف برق کمتری دارند. و اندازه آن ها نیز از کیس‌ها کوچکتر است.

 

وجود گرمای زیاد باعث خرابی مینی کیس و همچنین سایر قطعات آن می‌شود. همچنین هزینه بالاتری که داردو گران‌تر می‌باشد. در صورتی که مینی کامپیوترها تفاوت بیشتری نسبت به مینی کیس‌ها دارند. به این صورت که صرفه اقتصادی بیشتری دارند و هزینه‌های کمتری نیز دارند. به این صورت که مینی کامپیوترها، مصرف برق بسیار کمتری را نسبت به کامپیوترها و مینی کیس‌ها دارند. جایگزین بسیار مناسبی برای مینی کیس‌ها می‌باشند.

در نتیجه با توجه به مقوله‌های هزینه، با توجه به این واقعیت که کامپیوترهای کوچک از نظر اندازه بسیار کوچکتر هستند و به عنوان مینی کامپیوتری با قیمت مناسب شناخته می‌شوند.

مینی کیس ها چه مزایایی دارند؟

 

اندازه فیزیکی: مینی کامپیوترها نیز از نظر اندازه بسیار کوچک و جمع و جور هستند.

انعطاف پذیری: یک کامپیوتر کوچک در بسیاری از گزینه ها انعطاف پذیر است. به طوری که به راحتی قابل تغییر از تین کلاینت به زیروکلاینت و هم قابل تغییر از زیرو کلاینت به تین کلاینت می باشند.

مصرف برق: همچنین از نظر عمر باتری و مصرف برق نیز در جایگاهی بالاتر از مینی کیس‌ها هستند. در نتیجه، خرید یک مینی کامپیوتر به جای مینی کیس، انتخابی معقولانه و به صرفه‌تری برای شما خواهد بود.

 

کاربرد مینی کامپیوترها در شرکت ها و ادارات

آیا می‌دانید مینی کیس‌های موجود در بازار فاقد گارانتی هستند؟

مینی کیس‌های موجود در بازار به دلیل این‌که استوک می‌باشند و دیگر مینی کیس نو در بازار وجود ندارد نیز فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند. در صورتی که کالاها و مینی کامپیوترهای موجود در فروشگاه مینی کامپیوتر و شرکت پیمان نیک کاران، با گارانتی 18 ماهه سراسری و کشوری خدمت شما عرضه می‌شوند.

همچنین شرکت پیمان نیک کاران به منظور خدمات رسانی بهتر و باکیفیت‌تر، خود را ملزم به ارایه پشتیبانی و ارایه مشاوره فنی به صورت 24 ساعته می‌نماید.

همچنین برای بازدید و خرید بهترین محصولات از نگاه کاربران به لیست زیر مراجعه نمایید:

کلمات مرتبط:

مینی کامپیوتر مشهد، مینی کامپیوتر برای بازی، مینی کامپیوتر چیست، ساخت مینی کامپیوتر، سایت مینی کامپیوتر، مینی کامپیوتر i7، قیمت مینی کیس، قیمت مینی کیس hp، بهترین تین کلاینت، تفاوت تین کلاینت و مینی پی سی، راهنمای خرید تین کلاینت، فروش مینی کامپیوتر صنعتی، قطعات تین کلاینت، راهنمای خرید مینی کیس استوک، قیمت مینی کامپیوتر اچ پی، نصب ویندوز روی تین کلاینت، قیمت مینی کیس i5، قیمت مینی کیس استوک، مینی کیس hp core i5، قیمت مینی کیس hp 8300

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 0
    عالی بود. مقایسه مینی کامپیوتر ها همیشه جذابه
    • 0
    • 0
    چقدر این مقاله خوب و کامل بود و جامع توضیح دادی در موردش