0
محتویات سبد خرید
  • 1245
  • 378 مرتبه
بهترین هوش های مصنوعی سازنده عکس در سال 2024

بهترین هوش های مصنوعی سازنده عکس در سال 2024

11 آبان 1402

بهترین تصاویر را با استفاده از هوش مصنوعی متن به تصویر دریافت کنید.

بهترین هوش مصنوعی سازنده عکس در سال 2024

هوش های مصنوعی تولید کننده تصویر بیش از یک سال است که غوغا به پا کرده اند. اگر در شبکه های اجتماعی بوده‌ باشید، برنامه‌های خبری پربیننده را تماشا کرده‌اید، یا مجله‌ای خوانده‌اید، امکان نداره که تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را ندیده باشید. آنها همه جا هستند و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید: ابزارهای لازم برای ساختن آنها اکنون خوب و در دسترس عموم هستند. اگر می‌خواهید به این سرگرمی ملحق شوید یا برخی از ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را به گردش‌های کاری کسب‌وکار خود اضافه کنید، برنامه‌های موجود در این لیست آنچه را که به دنبال آن هستید به شما ارائه می‌دهند.

 

امروزه با کمک OpenAI کارهای بیشتری می توانید انجام دهید

همواره راه های بیشتری برای افزودن هوش مصنوعی به گردش کار خود کشف کنید.

 

در این مطلب از بحث‌های فرسایشی پیرامون شایستگی هنری، اینکه آیا این ابزارها جایگزین هنرمندان هستند یا نه، و نقض حق چاپ در داده‌های آموزشی، اجتناب می کنیم و در عوض، روی این واقعیت تمرکز می کنیم که این تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی اکنون می‌توانند نتایج شگفت‌انگیزی را از درخواست‌های نوشته شده تولید کنند. ارزش آن را دارد که چند ساعت وقت بگذارید و با یکی از این برنامه‌های هوش مصنوعی تبدیل متن به تصویر آشنا شوید، حتی برای اینکه بتوانید از منظر فنی از آنها استفاده کنید.

 

 بهترین تولید کننده های تصویر هوش مصنوعی

·         DALL·E 3 : هوش مصنوعی برای ساخت آسان تصویر

·         Midjourney:هوش مصنوعی برای ایجاد بهترین تصویر

·         DreamStudio (Stable Diffusion): هوش مصنوعی برای سفارشی سازی و کنترل تصاویر شما

·         Firefly (فتوشاپ): هوش مصنوعی برای تولید تصاویرادغام شده در عکس ها

·         Generative AI by Getty Images: هوش مصنوعی برای ساخت ایمن و قابل استفاده در تجارت

 

 

هوش مصنوعی های سازنده تصویر چگونه کار می کنند؟

همه این هوش مصنوعی های تولیدکننده تصویر، یک پیام متنی دریافت می‌کنند و سپس آن را  تا جایی که ممکن است به یک تصویر منطبق بر آن متن تبدیل می‌کنند. این امر برخی از احتمالات هیجان انگیز را ایجاد می کند، زیرا درخواست شما می تواند هر چیزی باشد، از "نقاشی رنگ روغن امپرسیونیستی از یک مرد کانادایی که سوار بر گوزن در میان جنگلی از درختان افرا می شود" تا "نقاشی به سبک ورمیر از یک سگ گرگ کرکی بزرگ ایرلندی در حال لذت بردن از یک لیوان آبجو در یک میخانه سنتی» یا «عکس الاغی روی ماه».

تصویری که با DALL·E 2 با استفاده از اعلان "یک نقاشی رنگ روغن امپرسیونیستی از یک مرد کانادایی سوار بر گوزن در میان جنگلی از درختان افرا" ساخته شده است.

بهترین هوش مصنوعی سازنده عکس در سال 2024

 این تصویر با DALL·E 2 با استفاده از دستور "یک نقاشی رنگ روغن امپرسیونیستی از یک مرد کانادایی سوار بر گوزن در میان جنگلی از درختان افرا" درست شده است.

به طور جدی، تنها محدودیت‌ جدی، تخیل شما، توانایی هوش مصنوعی تولیدکننده تصویر برای درک درخواست شما و هرگونه فیلتر محتوایی است که برای جلوگیری از هجوم درخواست های بد به اینترنت توسط هوش مصنوعی است.

بیشترهوش مصنوعی های تولیدکننده تصویر به روشی تقریباً مشابه کار می کنند. میلیاردها جفت تصویر-متن برای آموزش یک شبکه عصبی (که اساساً یک الگوریتم کامپیوتری بسیار شکیل است که به طور آزاد بر روی مغز انسان مدل شده است) در مورد عناصر استفاده می شود. با اجازه دادن به آن برای پردازش تصاویر تقریباً بیشمار، می‌آموزد که سگ‌ها، رنگ قرمز، ورمیر و هر چیز دیگری چیست. پس از انجام این کار، شما یک هوش مصنوعی دارید که می‌تواند تقریباً هر درخواستی را تفسیر کند. اگرچه مهارتی در تنظیم اجزا وجود دارد تا بتواند این کار را با دقت انجام دهد.

گام بعدی این است که در واقع تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را رندر کنید. آخرین نسل از هوش مصنوعی های تولید کننده تصویر هوش مصنوعی این کار را با استفاده از فرآیندی به نام انتشار انجام می دهند. در اصل، آنها با یک میدان تصادفی از نویز شروع می کنند و سپس آن را در یک سری مراحل ویرایش می کنند تا با تفسیر آنها مطابقت داشته باشد. مثل این است که به آسمان ابری نگاه کنید، ابری را پیدا کنید که شبیه یک سگ است، و سپس بتوانید انگشتانتان را بشکنید تا آن را بیشتر و بیشتر شبیه سگ کنید.

  

بهترین هوش مصنوعی سازنده عکس در سال 2024

مجموعه ای از تصاویر تولید شده از هوش مصنوعی: ابری به شکل سگ که در آسمان آبی روشن شناور است

ابری به شکل سگ که در آسمان آبی شفاف شناور است - از بالا به چپ، در جهت عقربه‌های ساعت، در 10 قدم، 20 قدم، 40 قدم و 120 قدم.

بدون هر گونه اغراقی کاری که این تولید کننده های متن به تصویر می توانند انجام دهند بسیار چشمگیر است، اما به احتمال زیاد شما را از انجام دوباره عکسبرداری محصول نجات نمی دهند. اگر فقط به چند تصویر عجیب و غریب یا منحصر به فرد نیاز دارید، آنها واقعا می توانند کمک کنند. اما اگر به دنبال چیزی فوق‌العاده خاص هستید، بهتر است یک عکاس استخدام کنید یا متن دقیقی از تصویری را که می‌خواهید صادر کنید. به طور مشابه، تلاش برای استفاده از یکی برای ایجاد یک تصویر سرصفحه برای یک پست وبلاگ می تواند زمان بسیار بیشتری از یافتن یک تصویر سرصفحه برای وبلاگ خود از طریق یک سایت عکس استوک داشته باشد. مطمئناً به اندازه کافی سفارشی نخواهد بود، اما این مدل به احتمال زیاد ده انگشت دارد.

جهت مطالعه مقالات بیشتر در حوزه هوش مصنوعی، از سایت مینی کامپیوتر بازدید نمایید.
مرکز مینی کامپیوتر ارائه کننده سراسری نسل جدید کامپیوترهای رومیزی، آماده ارائه مشاوره رایگان برای خرید انواع مینی کامپیوتر متناسب با کاربری و بودجه شما است. همین الان با شماره 02141425000 تماس بگیرید.