0
محتویات سبد خرید
  • 1238
  • 8056 مرتبه
4 هوش مصنوعی برتر ساخت عکس پرتره در سال 2023

4 هوش مصنوعی برتر ساخت عکس پرتره در سال 2023

22 مهر 1402

هوش مصنوعی های مخصوص ساخت عکس پرتره، نمونه های جدیدی را برای ایجاد تصاویر پروفایل جذاب برای نشان دادن شخصیت خود، به ما ارائه می دهند. اگر در صفحات جستجو بدنبال یافتن بهترین هوش مصنوعی های سازنده عکس پرتره هستید، در حال مطالعه مقاله درستی هستید!

اکنون می توانید شروع کنید و بوسیله یکی ازین ابزارهای هوش مصنوعی، عکس خود را ارتقاء دهید.

  4 Best AI Portrait Generators of 2023author

در این مقاله، 4 ابزار برتر هوش مصنوعی در سال 2023  جهت ایجاد عکس های پرتره را با شما به اشتراک می گذاریم تا عکس های خود را برجسته و با کیفیت کنید. چه از علاقه مندان به عکاسی باشید و چه فقط فردی که عاشق ثبت لحظات تصادفی در زندگی است، این برنامه های پرتره هوش مصنوعی می توانند عکس های شما را به سطح بالاتری برسانند.

هوش مصنوعی سازنده پرتره،  بر اساس عکس های ارائه شده، با استفاده از الگوریتم ها و یادگیری ماشینی برای ایجاد پرتره با ساختارها و ژست های عکس مشابه ساخته خواهد شد.
تصور کنید تنها با چند کلیک، می‌توانید بدون زحمت، یک سلفی معمولی را به عکس‌های هنری متعدد تبدیل کنید، درست همانند ملاقات با دوقلوهای دیجیتالی خود در ابعاد دیگر. اکنون با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا ببینیم بهترین هوش مصنوعی های ایجاد کننده عکس های پرتره کدامند!

4 مورد از بهترین هوش مصنوعی های سازنده پرتره برای iOS، اندروید و کاربران وب (رایگان و پولی) در سال 2023

 

  1. 1.      YouCam Perfect: سازنده بهترین پرتره های هوش مصنوعی
  2. 2.      Fotor: سازنده پرتره های هوش مصنوعی با کلی ابزار
  3. 3.      Picsart: سازنده پرتره های هوش مصنوعی با رابط کاربر پسند
  4. 4.      Remini: سازنده پرتره های هوش مصنوعی بر اساس عکس مدل های معروف

   

YouCam Perfect

 4 Best AI Portrait Generators of 2023author

 با  بیش از 30 فیلتر و افکت جذاب هوش مصنوعی (شامل 10 فیلتر رایگان)، بهترین هوش مصنوعی سازنده پرتره است. چه یک استریمر  Twitch و یا یک اینفلوئنسرTikTok باشید، ویژگی‌های «AI Selfie» این برنامه نیاز شما را برای ایجاد عکس‌های نمایه منحصربه‌فرد در عرض چند ثانیه برآورده می‌کند.

 رایگان (پرداخت برای ویژگی های پیشرفته)

 در فروشگاه App/Google Play موجود است

 

Fotor

 4 Best AI Portrait Generators of 2023author

 به دلیل دارا بودن مجموعه ای چشمگیر از ابزارهای خلاقانه هوش مصنوعی مانند AI Photo Effect و AI Avatar Generator که می تواند پرتره ها را به آثار هنری تبدیل کند، متمایز است. این برنامه همچنین سبک های آواتار حرفه ای مختلفی را برای شما فراهم می کند تا شخصیت مجازی خود را طراحی کنید.

 رایگان (پرداخت برای ویژگی های پیشرفته)

  در App Store/Google Play/Mac/Windows/صفحه وب موجود است

 

Picsart

 4 Best AI Portrait Generators of 2023author

ویرایش عکس را با سبک های هنری ترکیب می کند، با رابط کاربر پسند خود، یک تجربه کاربری روان را فراهم می کند. اگر مطمئن نیستید که از کدام فیلتر هوش مصنوعی استفاده کنید، برنامه ویژگی‌های پرطرفدار کنونی را با جلوه‌های قبل/پس از باز کردن برنامه به شما نشان می‌دهد.

رایگان (پرداخت برای ویژگی های پیشرفته)

در فروشگاه App/Google Play/Windows/صفحه وب موجود است

 

Remini

 4 Best AI Portrait Generators of 2023author

نه تنها در بازیابی پرتره های قدیمی و محو شده تخصص دارد، بلکه این برنامه عکس های هوش مصنوعی را بر اساس تصاویر مدل قدیمی آنها تولید می کند. اگرچه ممکن است برای اولین بار شما مدتی طول بکشد، برنامه همچنین با یک زمان تخمینی در صفحه قفل شما به شما اطلاع می‌دهد که چه زمانی عکس‌ها آماده هستند.

 رایگان (پرداخت برای ویژگی های پیشرفته)

در فروشگاه App/Google Play/صفحه وب موجود است

برای مطالعه مقالات بیشتر در حوزه هوش مصنوعی و اخبار تکنولوژی از سایت مینی کامپیوتر دیدن فرمایید.

ما در مرکز مینی کامپیوتر، ارائه دهنده نسل جدید کامپیوترهای رومیزی، آماده مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین مینی کامپیوتر متناسب با کاربری شما و با پایین ترین قیمت هستیم. شما می توانید اکنون با شماره 02141425000 تماس بگیرید یا از سایت www.minicomputer.ir بازدید نمایید.