ردیف |
شرایط گارانتی محصولات |
1 |
صدور قبض پذیرش به معنی تایید مشمولیت گارانتی نبوده و وضعیت پس از بررسی کارشناسان فنی اعلام می گردد. |
2 |
هر گونه تعمیر توسط اشخاص غیر مجاز موجب ابطال این ضمانت نامه خواهد شد. |
3 |
مدت زمان گارانتی براساس تاریخ اولیه دستگاه بوده و در صورت تعویض دستگاه، مشمول زمان باقی مانده خواهد بود. |
4 |
مسئولیت و هزینه حمل دستگاه تا مرکز خدمات به عهده خریدار میباشد. |
5 |
مخدوش بودن شماره سریال و لیبل و هولوگرام روی دستگاه، ضمانت را از درجه اعتبار ساقط می کند. |
6 |
گارانتی فقط مشکلات فنی ناشی از تولید یا استفاده عادی را پوشش میدهد. آسیبهای ناشی از ضربه، نفوذ مایعات، آتش یا استفاده نادرست شامل گارانتی نمیشوند. |
7 |
دارنده رسید به عنوان صاحب کالا تلقی گردیده و فقط در قبال ارائه رسید، کالا تحویل داده خواهد شد. |
8 |
تهیه نسخه پشتیبان بر عهده خریدار است و شرکت مسئول از بین رفتن اطلاعات نیست. |
9 |
خدمات نرم افزاری شامل گارانتی نبوده و هزینه آن بر عهده مشتری می باشد. |
10 |
ارائه اصل کارت ضمانت نامه جهت استفاده از خدمات گارانتی الزامی میباشد. |
11 |
در هنگام دریافت کالا وضعیت فیزیکی دستگاه خود را بررسی نمایید. |
12 |
بدیهی است پس از تحویل گرفتن کالا، شرکت هیچ گونه ایرادی را عهده دار نخواهد بود. |
13 |
اعتبار قبض پذیرش 45 روز کاری پس از تاریخ صدور می باشد و پس از آن شرکت هیچ مسئولیتی در قبال تحویل کالا نخواهد داشت. |
14 |
لطفاً جهت اطلاع از وضعیت کالای خود حداقل پس از 3 روز کاری از تاریخ پذیرش دستگاه با شرکت تماس حاصل فرمایید. |

توجه داشته باشید گارانتی نامه حتما حاوی تاریخ، مهر و لیبل مشخصات دستگاه باشد.
"پیمان نیک کاران حامی و پشتیبان شما"
