0
محتویات سبد خرید

  • 1104
  • 1477 مرتبه
کاربردهای ویژه آل این وان

کاربردهای ویژه آل این وان

03 بهمن 1400

 فهرست مطالب

آل‌این‌وان (All in One) به عنوان یک مجموعه و پک شناخته می‌شود.

مجموعه‌ای که شامل

مانیتور، ماوس، کیبورد و همچنین تین‌کلاینت می‌باشد. هدف آل‌این‌وان این است که شرکت‌های معروفی مانند دل یا اچ پی با ارائه پکیج سعی در رفع نیازهای مشتریان خود داشته باشند. 

آل این وان

مزایای آل این وان (All In One)

هدف ارائه  آل این وان (AIO) چند دلیل بود. یکی از این اهداف کاهش هزینه است. بنابراین شما یک مجموعه بسیار کاربردی را با قیمت بسیار کمتر از خرید کیس و مانیتور، دریافت می‌کنید. یکی دیگر از مسائل مربوط به آل این وان‌ها، قرارگیری و استفاده بهینه از فضا است. بنابراین اگر یک کامپیوتر همه کاره تهیه کنید، دیگر مشکل محدودیت فضا نخواهید داشت. همه آل این وان‌ها محصولات با کیفیتی هستند. از دیگر ویژگی‌های  آل‌این‌وان طول عمر بیشتر و همچنین قطعات با کیفیت بالاتری هستند. به این ترتیب در یک مقایسه ساده بین تمام این ترانسپورترها و کامپیوترهای معمولی این تفاوت را خواهید دید. انتخاب آل‌این وان یک انتخاب مقرون به صرفه برای شما است. مزیت دیگر آل این وان‌ها، ظاهر و زیبایی آن‌ها است. به این ترتیب شما یک سیستم جامع، فشرده و زیبا در محیط کاری خود دارید. برندهای دل و اچ پی آل این وان‌ها و AIO ها را طوری طراحی کرده‌اند که همه اجزا در پشت مانیتور قرار می‌گیرند. از دیگر ویژگی‌ها و مزیت‌های آل این وان‌ها مصرف برق کم است. به طوری که می‌توانید با یک مقایسه ساده بین آل‌این‌وان‌ها و سایر کامپیوترهای معمولی متوجه این موضوع شوید. سایر کامپیوترهای معمولی میانگین مصرف برق 500 وات دارند. در صورتی که آل این وان ها (all in one) تا 80 درصد مصرف برق کمتری دارند.

برای آل‌این‌وان‌ها چه کاربردهایی در نظر می‌گیرند؟

یکی از کاربردهای مهم همه آل‌این‌وان‌ها سهولت در جابجایی آن‌ها است. تمامی آل این وان‌ها به دلیل ساختار و اجزای یکپارچه‌شان به راحتی قابل تفکیک هستند. این مقوله البته در محل کار بیشتر به چشم می‌خورد و حائز اهمیت است. استفاده از آن‌ها آسان است زیرا نصب و راه اندازی آل‌این‌وان‌ها بسیار آسان است و هر کسی می تواند به راحتی آن‌ها را نصب کند. چون دیگر خبری از شلوغی کابل های متعدد نیست. آل‌این‌وان‌ها برای کسانی که به زیبایی محیط کار خود اهمیت می‌دهند یا برای افرادی که به کلاس کاری خود اهمیت می دهند بسیار مناسب است. خرید All In One نیاز به خرید مانیتور مجزا ندارد. با یک حساب سرانگشتی خواهید دید که چقدر سود می برید و در هزینه خود صرفه جویی می کنید.

آیا آل‌این‌وان‌ها قابلیت تعمیر را دارند؟

در یک کامپیوتر رومیزی استاندارد، تا زمانی که مهارت و علم کافی را داشته باشید، می‌توانید خودتان تعمیرات را انجام دهید. با این حال، در رایانه شخصی AiO، باز کردن آن ممکن است گارانتی را نقض کند یا ممکن است دسترسی به قطعه معیوب امکان پذیر نباشد. در این صورت باید کل دستگاه را برای تعمیر بفرستید و کامپیوتر را خاموش کنید.

All in one

 

 

 

 

 

 

چگونه می‌توانیم سرعت آل‌این‌وان‌ها را افزایش دهیم؟

در اینجا هفت راه برای بهبود سرعت و عمل‌کرد کلی آل این وان شما آورده شده است

1- نرم افزارهای غیر ضروری را حذف کنید.

2- برنامه ها را هنگام راه اندازی محدود کنید.

3- رم بیشتری را به رایانه شخصی خود اضافه کنید.

4- از Disk Cleanup و Defragmenter استفاده کنید.

5- راه اندازی یک SSD را در نظر بگیرید.

6- نگاهی به مرورگر وب خود بیندازید.

نتیجه گیری

حال که با آل‌این‌وان‌ها و کارایی دستگاه های آل‌این‌وان آشنا شدید می توانید خریدی آگاهانه و عالی داشته باشید.

برای خرید آل‌این‌وان اینجا کلیک کنید.

 

 

 

کلمات کلیدی

کامپیوتر آل این وان، آل این وان، آل این وان استوک، آل این‌وان چیست، لیست قیمت آل این وان اچ پی، قیمت کامپیوتر کامل در بازار، قیمت کامپیوتر کامل ال جی، آل این وان بانه، آل این وان hp، لیست قیمت آل این وان اچ پی، آل این وان استوک چیست، آل این وان اپل، فروش آل این وان‌اچ پی، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، قیمت کامپیوتر ۲۰۲۱، کامپیوتر آل این وان دل

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.