0
محتویات سبد خرید

مینی کامپیوترهای مناسب پتروشیمی ها و جایگاه های سوخت

 

بخش اعظم فعالیت جایگاه های سوخت، کار با مرورگر وب و برنامه تغییر شیفت است. در این صورت نیازی به صرف هزینه های گزاف برای خرید زیروکلاینت یا تین کلاینت های قدرتمند و گران قیمت نیست. در این بخش ها، کارکرد مناسب بدون وقفه اولویت است. همچنین پشتیبانی زیرو کلاینت و یا تینکلاینت از سرعت شبکه 1000، مساله مهم به حساب می آید. از طرفی پشتیبانی از کلیه وسایل جانبی نظیر پرینتر، اسکنر، بارکدخوان و … نیز امتیاز برای مینی کامپیوتر محسوب می شود.

Mini computer in petrochemicals


صحیح غلط تست
سری پردازنده
حافظه رم قابل پشتیبانی

مرتب سازی بر اساس :
  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

    جدیدترین مراکز پتروشیمی و جایگاه های سوخت بین المللی مجهز به مینی کامپیوتر

    استفاده از تین کلاینت در پمپ بنزین
    شرکت Calor Gas Ltd و مجازی سازی دسکتاپ با استفاده از زیروکلاینت‌ها
    شرکت FORTUNE 500 ENERGY و استفاده از زیروکلاینت

    جدیدترین مشتریان ما در پتروشیمی و جایگاه های سوخت

    استفاده از تین‌کلاینت HP t620 Quad Core در جایگاه‌سوخت

    + ارزشمندترین مزیتی که تین‌کلاینت HP t620 Quad Core برای شما داشته‌ چه بوده‌است؟ • تین‌کلاینت HP t620 Quad Core کارکردی مدوام و 24‌ساعته دارد که بهترین مزیت این کامپیوتر کوچک برای ما به شمار می‌رود.
    ادامه خبر

    آل این وان زیرو کلاینت HP t310 در ایران گستر

    چرا استفاده از آل این وان زیرو کلاینت HP t310 ارزشمندترین مزیتی که آل این وان زیرو کلاینت HP t310 برای شما داشته چه بوده است؟ - بهترین مزیت آل این وان زیرو کلاینت HP t310 کاهش هزینه های تعمیرات و نگهداری و سهولت کار می باشد.
    ادامه خبر

    تین‌کلاینت Dell Wyse 7020 در شرکت آذر

    شرکت آذر که در زمینه پشتیبانی از جایگاه سوخت فعالیت می کند، نیازمند سیستمی با قابلیت پشتیبانی از 2 مانیتور به صورت همزمان داشت که تصمیم به خرید تین‌کلاینت Dell Wyse 7020 از مرکز مینی کامپیوتر گرفت.
    ادامه خبر

    تین‌کلاینت Dell Wyse 7020 در پالایشگاه نفت

    این پالایشگاه نیازمند سیستمی با قابلیت کارکرد 24 ساعته و سرعت ارتباطی بالا بود که پس از مشاوره با کارشناسان مرکز مینی کامپیوتر ، اقدام به خرید تین‌کلاینت Dell Wyse 7020 کرد.
    ادامه خبر

    تین کلاینت Dell Wyse 7010 به سفارش پالایشگاه نفت

    پشتیبانی همزمان از 2 مانیتور و بدون فن و بی صدا بودن باعث شد تا این پالایشگاه جهت خرید مینی کامپیوتر، محصول تین کلاینت Dell Wyse 7010 را انتخاب کند.
    ادامه خبر

    تین کلاینت Dell Wyse 7010 در جایگاه سوخت

    کارکرد 24 ساعته و 7 روز هفته مهم ترین ویژگی برای خرید تین کلاینت Dell Wyse 7010 توسط این جایگاه سوخت بود که نظراتشان را در خصوص این تین کلاینت جویا شدیم.
    ادامه خبر

    استفاده از آل این وان زیرو کلاینت HP t310 در شرکت نفت خلیج فارس

    شرکت نفت خلیج فارس با هدف طراحی، مدیریت، تامین منابع مالی، احداث، بهره برداری، تعمیر و نگه‌داری از پالایشگاه گازی به ثبت رسید و این پالایشگاه مدرن‌ترین پالایشگاه خاورمیانه است. پس از گذشت چند ماه از خرید آل این وان زیرو کلاینت HP t310 مصاحبه‌ای با مسئول IT، شرکت خدمات‌رسان آن داشتیم تا نظرشان را در ارتباط با استفاده از این زیروکلاینت مطلع شویم.
    ادامه خبر

    تین کلاینت HP t620 Dual Core در شرکت توسعه صنعت نفت

    شرکت توسعه صنعت نفت در راستای توسعه دانش فنی صنایع بالادستی نفت در کشور و با محور قرار دادن جمع آوری و تولید دانش فنی از طریق حضور توانمند و گسترده در انجام پروژه هـای صنایع بالادستی نفت و گاز بازارهای داخـلی و بیـن المللی در سال 1376 به عنوان یکی از شرکت های "گروه مهندسی و ساختمان صنایع نفت" OIEC تاسیس گردید.
    ادامه خبر

    کارخانه تولید فیلتر هوا، روغن و سوخت و استفاده از کامپیوتر کوچک HP t520 و HP t530

    کارخانه تولید فیلتر هوا، روغن و سوخت، تعداد 21 عدد کامپیوتر کوچک HP t520 و یک کامپیوتر کوچک HP t530 را از شرکت پیمان نیک کاران تهیه کرده و در همین راستا مصاحبه‌ای با مسئول IT این اداره داشتیم تا نظرشان را در ارتباط با استفاده از این کامپیوتر کوچک مطلع شویم.
    ادامه خبر

    استفاده از تین کلاینت پایانه Wintel t130 در یکی از جایگاه‌های سوخت شیراز

    شرکت پرنیان مهر در سال 1388 در راستای ایجاد رویکردی نوین در زنجیره عرضه فرآورده‌های نفتی مایع و CNG با هدف نوآوری باز در ارائه خدمات بهینه و ارتقاء رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تاسیس گردید. پس از گذشت دو ماه و نیم از خرید تین کلاینت پایانه Wintel t130 و
    ادامه خبر

    تین کلاینت HP t510 در یکی از جایگاه‌های سوخت شهرستان شاهین شهر

    پس از گذشت دو ماه از خرید مینی پی سی HP t510 و استفاده از این مینی پی سی در جایگاه سوخت، مصاحبه‌ای با مسئول IT این سازمان داشتیم تا نظرشان را در ارتباط با استفاده از این مینی پی سی مطلع شویم.
    ادامه خبر