0
محتویات سبد خرید

  • 1142
  • 1543 مرتبه
آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470

09 اسفند 1400

فهرست مطالب

 تعریف آل این وان

آل این وان‌ها (All In One) کامپیوترهای رومیزی هستند که دیگر کیس ندارند. در واقع، شما فقط یک مانیتور بزرگ دارید که شامل تمام سخت افزار کامپیوتر است. به این ترتیب شما فقط یک مانیتور برای اتصال همه چیز دارید و میزی پر از کابل  ندارید.

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 یکی از محصولات کلیدی شرکت پیشرو آمریکایی در بازار IT و سخت افزار است. کمپانی دل این محصول را به صورت هیبریدی به بازار عرضه کرده است. در این مقاله با آنالیز دقیق آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 در خدمت شما هستیم تا بتوانیم به شما کمک کنیم دقیقاً محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مشخصات فنی آل این وان تین کلاینت 5470 Dell Wyse

در این قسمت به شرح مشخصات فنی بیشتری در مورد آل این وان تین کلاینت دل وایز 5470 می‌پردازیم.

حافظه RAM آل این وان

نوع حافظه رم آل این وان تین کلاینت 5470 DDR4 ،Dell Wyse دو اسلات است. همچنین می تواند از حافظه رم 8GB ،4 GB و 16GB هم پشتیبانی ‌کند.

پردازنده کامپیوتر همه کاره 

سازنده پردازنده آل این وان تین کلاینت 5470 Dell Wyse ، کمپانی اینتل است . سری پردازنده آن چهار هسته ای با فرکانس 2.5 گیگا هرتز می باشد.پردازنده آن از تکنولوژی مجازی سازی VDI پشتیبانی می‌کند. از نظر ارتباطی نیز یک پورت شبکه 1000 دارد که سبب افزایش سرعت تا 1000 گیگ می‌شود. مجهز به وب کم است. با این ویژگی می‌توانید به راحتی از کلاس‌های آنلاین استفاده کنید.

این یک مزیت بسیار مهم برای یک بسته اداری است زیرا یک ابزار ارتباطی مفید برای مشتریانی که به آن نیاز دارند ارائه می‌دهد. برای ارتباط تصویری نیز رضایت کاربران را به همراه خواهد داشت. مصرف برق بسیار کم 90 واتی، این کامپیوتر همه کاره را مناسب با پروتکل‌های محیط زیستی کرده است.

ویژگی‌های ظاهری آل این وان 5470 Dell Wyse

آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 دارای ابعاد 5.5*38.5*57 سانتی متر در رنگ مشکی با وزن 5700 گرم است . اگر در محل کارتان فضای بسیار کوچکی دارید می توانید به راحتی از این کامپیوتر همه کاره بدون اینکه فضای زیادی را از دست دهید استفاده کنید.

آل این وان 5470

با سیستم پیشرفته BIOS جدید Dell می توانید به سهولت سیستم خود را کنترل کنید. امکان تطبیق پذیری در گنجاندن وسایل جانبی با استفاده از پورت های USB 2 و 3 USB برای شما فراهم است.

با استفاده از 1000 شبکه سیمی (GIG) و 3 پورت 0.USB3، سرعت ارتباط بالایی را تجربه می‌کنید.

دارای وای فای بی سیم (Wifi) سری AC دوبانده با سرعت 867Mbps, است. آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470 بسیار انعطاف پذیر است و می توانید تغییر عملکرد از تین کلاینت به زیروکلاینت را با توجه نوع کاربری که دارید را داشته باشید.

آل این وان

وضوح فوق العاده با کمک پشتیبانی از کیفیت Ultra HD و امکان برقراری ارتباط بصری با استفاده از وبکم با آل این وان Dell Wyse 5470 برای شما فراهم شده است.

 ویژگی‌های خاص 5470 All In One Dell Wyse

• مجهز به فناوری مدیریت حرارتی برای کنترل دمای سیستم

• سازگار با محیط زیست به لطف گواهی کیفیت و مصرف بهینه

• در دسترس بودن بالا با پشتیبانی کامل از چاپگرها و اسکنرها

• انعطاف پذیری عملکرد با پشتیبانی از انواع پروتکل های Vdi

از دیگر ویژگی های قابل ذکر این است که می توانیم آل این وان 5470 Dell Wyse را با استفاده از نسخه Thin OS تبدیل به زیروکلاینت کنیم که با انواع پروتکل های مجازی سازی دسکتاپ و برنامه های ICA/HDX، PCOIP، RDS/RDP/RFX کار می کند. همچنین امکان نصب آخرین نسخه ویندوز 10 و 11 بر روی این کامپیوتر همه کاره وجود دارد.

تین کلاینت Dell Wyse 5470، با ابعاد بسیار کوچکش، چشم نواز و زیبا و در عین حال مستحکم است. دارای ماینتور 23.8 اینچی Full HD با رزولوشن 1920*1080 می باشد. همچنین قابلیت پشتیبانی از مانیتور دوم با کیفیت 4k را دارد. با استفاده از ویژگی می‌توانید به طور همزمان دو کار را به صورت مجزا انجام دهید.

کاربری آل این وان تین کلاینت Dell Wyse 5470

این کامپیوتر همه کاره شگفت انگیز، برای کار اداری و شرکت‌ها، ابزار دقیق و اتوماسیون، بانک‌ها، کافی نت، مشاورین املاک، دفاتر پیشخوان، سازمان‌های دولتی وکتابخانه‌ها، آژانس هواپیمایی، دوربین مدار بسته، بیمارستان‌ها، جایگاه سوخت، فروشگاه، کاربری خانگی، دانشگاه و آموزشگاه، طراحی گرافیکی دو بعدی و هتل‌ها مناسب است.

نقات قوت آل این وان تین کلاینت 5470 Dell Wyse

آل این وان تین کلاینت 5470 Dell Wyse دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی با رزولوشن 1080*1920 می باشد، بنابراین می توانید برای تمامی برنامه‌ها از این آل این وان استفاده کنید.

با آل این وان تین کلاینت 5470 Dell Wyse دیگر نگران برقراری ارتباط تصویری نباشید چرا که این آل این وان دارای وبکم است.

نقاط ضعف آل این وان تین کلاینت 5470 Dell Wyse

اگر برای انجام کارهای خود نیاز به صفحه نمایش لمسی دارید باید از مدل های دیگر آل این وان استفاده کنید. آل این وان تین کلاینت 5470 Dell Wyse فاقد صفحه نمایش لمسی است.

در پایان شایان ذکر است شرکت پیمان نیک کاران وارد کننده رسمی دستگاه های دل وایز در خدمت مشتریان بوده و آل این وان  5470  Dell Wyse را با 18 ماه گارانتی به بازار ایران عرضه کرده است. برای خرید اینجا کلیک کنید.

منبع

b2n

bit

آل این وان چیست، قیمت کامپیوتر کامل ال جی، قیمت کامپیوتر کامل در بازار، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، لیست قیمت آل این وان اچ پی، آل این وان، گارانتی آل این وان، آل این وان دل، قیمت ال این وان دل، آل این وان استوک دل، فروشگاه ال این وان، بهترین مارک کامپیوتر آل این وان، آل این وان hp، لیست قیمت آل این وان اچ پی

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.