"از زمانی که زیرساخت فناوری را با تینکلاینتها تجهیز کردیم، آمار دقیقتری نسبت به قبل از وضعیت پمپها داریم و مصرف برق در کل پروژه بهصورت کاملاً چشمگیر کاهشیافته است."
Ted Crouse IT Manager of Polpetrol comp
- سیستم قدیمی در هنگام قطعی برق مکرر دچار خرابی شده و نیاز به پشتیبانی داشتند و دائماً کارشناسان پشتیبانی در حال سفر برای حل مشکلات سیستمها بودند و این باعث نرسیدن به موقع دادهها به مرکز میشد.
- مصرف برق زیاد دستگاهها.
- جاگیری زیاد سیستمها.
وضعیت فعلی در یک نگاه:
موقعیت: ORLEN، لهستان
دفتر مرکزی: ورشو
ایستگاهها:85 پمپبنزین در کشور لهستان
چالش پیش رو:
سیستم قدیمی در هنگام قطعی برق مکرر دچار خرابی شده و نیاز به پشتیبانی داشتند و دائماً کارشناسان پشتیبانی در حال سفر برای حل مشکلات سیستمها بودند و این باعث نرسیدن به موقع دادهها به مرکز میشد.
- مصرف برق زیاد دستگاهها
- جاگیری زیاد سیستمها
راهحل ارائه شده:
تد کروز مدیر فناوری اطلاعات شرکت پل پترول میگوید: "با مشاوره با متخصصان IT به این نتیجه رسیدیم از دستگاههای تینکلاینت در ایستگاهها استفاده شود. شرکت تصمیم گرفت به تعداد ایستگاهها و دفتر مرکزی کلاً به تعداد 105 دستگاه تین کلاینت از شرکت hp خریداری و نصب شود. نتایج مثبت بهسرعت خود را نشان دادند.
در ابتدای کار، میزان مصرف برق دستگاهها در دوماهه اول در صورتحسابهای هزینه، کاهش 16 درصدی را نشان میداد که در کل در حدود 12هزار یورو در ماه صرفهجویی میشد.
در مرحله بعدی در بازه 5 ماهه متوجه شدیم مانیتورینگ وضعیت ذخایر سوخت در ایستگاهها 12.3درصد دقیقتر شده است که این مورد خیلی خوب بود.
در مرحله سوم، در گزارش هزینههای 9 ماهه اول متوجه شدیم که بعد از نصب تینکلاینتها درصد مراجعه کارشناسان فنی برای رفع اشکال 88 درصد کاهش نشان میداد. میتوان گفت صرفهجویی انجام شده در این مدت 28 هزار یورو بود.
در مرحله آخر ما توانستیم با استفاده از تینکلاینتها و جایگزینی آن با سیستمهای قدیمی استانداردهای سخت اروپا در زمینه محیطزیست را به دلیل کاهش چشمگیر مصرف انرژی برق پاس کرده و استاندارد محیطزیست اروپا را اخذ کنیم. همچنین دوره پشتیبانی از سیستمهای تینکلاینت به 5 سال افزایش یافته که قبلاً 2 تا 3 سال بود.
آینده کاری پویا و شفاف در انتظار شرکت میباشد و در اندیشه گسترش کار در کل اروپا هستیم."