0
محتویات سبد خرید
  • 1091
  • 1048 مرتبه
گوگل محبوب ترین نقطه دامنه را به TikTok از دست می‌دهد

گوگل محبوب ترین نقطه دامنه را به TikTok از دست می‌دهد

04 دی 1400

بر‌اساس رتبه بندی ارائه شده توسط شرکت امنیت وب Cloudflare، غول جستجو این موقعیت را به TikTok از دست داده است. فهرست محبوب‌ترین دامنه‌های منتشر شده توسط Cloudflare بخشی از گزارش سال بررسی آن است، این فهرست دامنه‌هایی را در دسته‌های مختلف نشان می‌دهد که بیشترین ترافیک را از سالی به سال دیگر به دست آورده‌اند. در سال گذشته، طبق رتبه‌بندی Cloudflare، گزارش سال بررسی Google.com را به نمایش گذاشت - که Maps ،Translate و News را نیز در میان سایر محصولات Google به‌عنوان دامنه‌ای که بیشترین ترافیک را به دست آورد، نشان داد. در آن گزارش، TikTok در رتبه هفتم قرار گرفت.

TikTok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در گزارش امسال، TikTok.com سال 2021 را با یک جهش به سمت بالاترین جایگاه بالاتر از غول‌های صنعتی مانند گوگل، فیس‌بوک، آمازون و سایر دامنه‌های شناخته شده پیشرو جهان به پایان می‌رساند.

Cloudflare در مورد سفر TikTok به کسب جایگاه برتر در محبوب ترین دامنه در لیست سال 2021 چنین گفته است

در 17 فوریه 2021 بود که TikTok برای یک روز مقام اول را به دست آورد. در ماه مارس، TikTok چند روز دیگر و همچنین در ماه می فرصت داشت، اما پس از 10 آگوست 2021 بود که TikTok در بیشتر روزها پیشتاز شد. برخی از روزهایی بودند که گوگل شماره 1 بود، اما اکتبر و نوامبر بیشتر روزهای TikTok بودند، از جمله در روز شکرگزاری (25 نوامبر) و جمعه سیاه (26 نوامبر). همچنین فهرستی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، محبوب‌ترین دامنه‌های رسانه‌های اجتماعی و محبوب‌ترین سایت‌های پخش ویدیو در گزارش سال در بررسی توسط Cloudflare گنجانده شده است. جای تعجب نداشت که آمازون در صدر فهرست محبوب ترین دامنه‌های تجارت الکترونیک و پس از آن سایرین مانند Taobao، eBay و Walmart قرار بگیرند. نت‌فلیکس، یوتیوب و HBOMax در فهرست محبوب‌ترین سایت‌های پخش ویدئو قرار داشتند، اما Twitch نتوانست در لیست 10 سایت برتر قرار گیرد. با این کشف، آیا این بدان معناست که TikTok جایگاه بزرگترین سایت رسانه اجتماعی را به دست آورده است؟ خب، پاسخ یک نه بزرگ است.  حوزه رسانه‌های اجتماعی هنوز تا رسیدن به چنین ارتفاعاتی راه درازی در پیش دارد. به گفته Cloudflare، این بدان معناست که TikTok.com نسبت به هر دامنه دیگری ترافیک قابل توجهی دریافت کرده است.

گوگل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این به هیچ وجه به این معنی نیست که کاربران TikTok بیشتر از گوگل یا سایت‌های رسانه‌های اجتماعی رقیب هستند. با این حال، این احتمال وجود دارد که پلتفرم رسانه اجتماعی روزی بتواند جایگاه بزرگ‌ترین سایت رسانه اجتماعی را به دست آورد، که همچنین با توجه به کسب جایگاه برتر در لیست، این پلتفرم را در سال آینده به پلتفرمی تبدیل می‌کند که باید به آن توجه کرد. در رتبه بندی صنایع مختلف تنها در سال جاری. طبق گزارش‌ها، در ماه سپتامبر، TikTok در میانگین زمان تماشای ایالات متحده از یوتیوب پیشی گرفت. بر اساس گزارشی از شرکت تحلیل برنامه App Annie، آنچه به سادگی به این معناست این است که کاربران TikTok در ایالات متحده اکنون زمان بیشتری را نسبت به کاربران YouTube هر ماه برای تماشای محتوا صرف می کنند. این جمله را تکرار می کند که سفر هزار قدم با یک قدم شروع می شود، TikTok شروع به برداشتن این گام های کوچک کرده است و قرار نیست متوقف شود. Insider Intelligence که قبلا به عنوان eMarketer شناخته می‌شد، همچنین گزارش داده است که TikTok در تعداد کاربران جهانی از اسنپ چت و توییتر پیشی گرفته است، اما پلت فرم رسانه‌های اجتماعی به خوبی از فیس بوک و اینستاگرام عقب‌تر است. به عبارت دیگر، TikTok جایگاه سومین پلتفرم بزرگ رسانه های اجتماعی در سراسر جهان را به دست آورد. در سال 2020، کاربران جهانی TikTok 59.8٪ و 40.8٪ اضافی در سال 2021 رشد کردند. علاوه بر این، Insider Intelligence تخمین می زند که TikTok در سال 2022 شاهد رشد 15.1٪ در کاربران جهانی خواهد بود. اگر این تخمین درست باشد، TikTok حدود 20 خواهد داشت. درصد سهم کل کاربران رسانه های اجتماعی تا پایان سال آینده. با همه این‌ها، اگر TikTok بخشی از استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شما برای سال 2022 نیست، این اعداد قطعاً مورد خوبی برای اولویت قرار دادن آن هستند. 

در اینجا لیست کامل 10 دامنه محبوب بر‌اساس Cloudflare آمده است

 

 

 

منبع

bit.ly cutt.ly

دانلود جستجوگر گوگل، نصب گوگل در گوشی، نصب گوگل پلی، نصب گوگل کروم فارسی، بروزرسانی گوگل، گوگل فارسی جستجوی پیشرفته، گوگل سایت فارسی، نصب گوگل، گوگل فارسی جستجوی پیشرفته، نصب گوگل جدید، گوگل پلی