0
محتویات سبد خرید

  • 96
  • 2100 مرتبه
قابلیت های جدید نسخه NetSupport Manager 12 برای مدیریت شبکه هایی از جنس زیرو کلاینت

قابلیت های جدید نسخه NetSupport Manager 12 برای مدیریت شبکه هایی از جنس زیرو کلاینت

07 اسفند 1400

فهرست مطالب:

معرفی نرم افزار (NSM 12) NetSupport Manager 12

احساس کاربری و دیداری جدید

اتصال زیرو کلاینت ها از طریق پین کد (PIN CONNECT)

مکان یابی جهانی (GEO LOCATE)

نسخه های پیشرفته برای اندروید و iOS

نسخه پیشرفته برای ویندوز 8 و 8.1

واسط کاربری جدید

انعطاف پذیری بیشتر با سیستم عامل کروم (Chrome OS)

نرم افزار(NSM 12) NetSupport Manager 12 آخرین نسخه برای پشتیبانی راه دور از زیرو کلاینت های شبکه و دارای قابلیت هایی برای مدیریت دسکتاپ کاربران زیرو کلاینت می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توان از هر جایی مثلا از پشت یک لپ تاپ، دسکتاپ سیستم های مختلف، تبلت یا گوشی های هوشمند تنها با یک عمل زیرو کلاینت های مختلف را نظارت کرد، و حتی زیرو کلاینت ها را از راه دور به صورت دستی تحت کنترل گرفت، همکاری و ارتباط بین کاربران زیرو کلاینت را افزایش داد و جلسات ارائه شده توسط کاربران زیرو کلاینت را ضبط و پخش کرد. در صورت نیاز می توان فهرست نرم افزار ها وسخت افزار های مورد استفاده در شبکه های مبتنی بر زیرو کلاینت را جمع آوری کرد، خدمات سیستم های زیرو کلاینت را نظارت کرد و حتی پیکربندی زیرو کلاینت را از راه دور نمایش دهد تا مشکلات احتمالی به وجود آمده در زیرو کلاینت را به سرعت رفع کرد. در ادامه این مطلب با سایت مینی کامپیوتر دات آی آر همراه باشید تا برای مدیریت زیرو کلاینت های موجود در شبکه، ویژگی های متمایز و جدید نرم افزار NSM 12 را مطالعه کنید.

1. احساس کاربری و دیداری جدید:


• در نسخه NSM 12 کاربر زیرو کلاینت با یک احساس کاربری مدرن و جدیدی نسبت به محصول روبرو می شود و همچنین داشتن یک طراحی واسط کاربری مناسب برای پلتفرم های دسکتاپ و تبلت تحسین برانگیز است. وجود امکاناتی نظیر منوهای جدید زنده، پنجره های قابل لمس، طبقه بندی بر اساس نوع ضمیمه و موقیت زیرو کلاینت ها و در آخر داشتن ابزارهای نظارتی توسعه یافته نسخه NSM 12 را به یک نرم افزار قابل دسترس برای کاربران زیرو کلاینت تبدیل کرده است.
• وجود نوار ابزار اتصالات سریع این امکان را فراهم می کند تا با یک کلیک با کاربران زیرو کلاینت که اخیراً متصل شده بودند تعامل پیدا کنید، امکان ایجاد سریعتر تغییرات در هسته برنامه، باز کردن صفحه نمایش، انتقال فایل، فهرست موجودی و غیره.
• در حال حاضر نسخه پیشرفته این نرم افزار برای iOS و اندروید شامل تصاویر کوچک بلا درنگ (thumbnails) می باشد.

 

2. اتصال زیرو کلاینت ها از طریق پین کد (PIN CONNECT): 


در نسخه NSM 12 یک ویژگی جدید و منحصر بفردی به نام PIN Connect وجود دارد. در واقع، یک تکنسین به سادگی می تواند یک کاربر زیرو کلاینترا در داخل شرکت بلافاصله مکان یابی کند به این صورت که هر دو طرف یک پین کد منحصر بفرد تطبیق پذیر را وارد سیستم زیرو کلاینت کنند. یک ماژول جدید پین سرور هم بدون هیچ هزینه اضافی به نسخه NSM 12 اضافه شده است.

3. مکان یابی جهانی (GEO LOCATE): یک قابلیت جدید در نسخه NSM 12 توانایی شناسایی موقعیت تقریبی تمام 


زیرو کلاینت ها می باشد. هنگامی که به نرم افزار متصل شوید، زیرو کلاینت ها می توانند بر اساس کشور گروه بندی شوند. علاوه بر این اطلاعات موقعیت شهری و استانی هر زیرو کلاینت در کنار هر اتصال فعالی، در دسنرس می باشد.

4. نسخه های پیشرفته برای اندروید و iOS:


اپلیکیشن های کنترلی بروز رسانی شده برای iOS و اندروید دارای ویزگی هایی نظیر تصاویر کوچک بلا درنگ (thumbnails) برای تمام زیرو کلاینتهای متصل، قابلیت چند اتصالی، ارائه گزارش دقیق و جزئی موجودی بر اساس تقاضا، استفاده از قابلیت PIN CONNECT و خیلی از ویژگی های دیگر برای کاربران تبلت و گوشی های هوشمند و زیرو کلاینت ها می باشند.

5. نسخه پیشرفته برای ویندوز 8 و 8.1:


می توان برای ویندوز های 8 و 8.1 از نرم افزار NSM 12 استفاده کرد که یک رابط کاربری و دیداری جدید به آن اضافه کرده است.پشتیبانی کامل از حالت نمایش پیغام ها ملقب به Toast Style هنگامیکه کاربر زیرو کلاینت در حال کار درون محیط مترو ویندوز می باشد، نیز بطور کامل صورت می پذیرد.

6. واسط کاربری جدید:


نسخه NSM 12 یک واسط کاربری جدیدی برای کاربران زیرو کلاینت ها می باشد که این امکان را برای کاربر زیرو کلاینت فراهم می کند تا فوراً درخواست کمک کند، یک پین کد اتصال را ایجاد یا وارد کند، جزئیات زیرو کلاینت های محلی را نمایش دهد، درخواست پشتیبانی کنند، یک لوگوی مرسوم یا سفارشی را نمایش دهند و حتی می توان اطلاعات اتصالات فعال را دید.

7. انعطاف پذیری بیشتر با سیستم عامل کروم (Chrome OS):


نسخه NSM 12 در حال حاضر کنترل از راه دور Chromebook را پشتیبانی می کند که به پشتیبانی های موجود برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس اضافه شده است.


منبع:

 bit

cutt.

tinyurl

راه اندازی زیرو کلاینت، نرم افزار زیرو کلاینت، آموزش نصب کلاینت، اموزش بدلاین کلاینت، دانلود کلاینت ماینکرافت، اموزش نصب لونار کلاینت، بهترین کلاینت ماینکرافت، دانلود لونار کلاینت برای اندروید، دانلود لونار کلاینت کرک شده، دانلود نرم افزار تین کلاینت، سرور برای زیرو کلاینت، قیمت زیرو کلاینت، نرم افزار vmatrix، نصب ویندوز روی تین کلاینت، ارتباط تین کلاینت با سرور، سیستم عامل تین کلاینت، تین کلاینت و زیرو کلاینت چیست، نرم افزار زیرو کلاینت

 

نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 0
    به کارم اومد مقاله تون.تشکر
    • 0
    • 0
    مکان یابی جهانی یه آپشن خیلی کاربردیه که وجود داره
    • 0
    • 1
    مطالب بسیار جالب و خوبی بود.متشکرم