0
محتویات سبد خرید

  • 234
  • 1339 مرتبه
آموزشگاه اودیس و آل این وان زیروکلاینت All-In-One HP t410

آموزشگاه اودیس و آل این وان زیروکلاینت All-In-One HP t410

1397/01/08

آل این وان زیروکلاینت All-In-One HP t410

 

 آموزشگاه اودیس و آل این وان زیروکلاینت All-In-One HP t410 . آموزشگاه اودیس در شهریور ماه 1396 با توجه به اطلاعاتی که از دستگاه‌های آل‌این‌وان به دست آورده بودند، تعداد 9 عدد از این سیستم‌های یکپارچه آل‌این‌وان را خریداری نمودند. پس از چند ماه با توجه به نیاز مجددا دو دستگاه دیگر آل این وان زیرو کلاینت اچ پی HP t410 را از این شرکت تهیه نمودند.

پس از حدود شش ماه از استفاده‌ای که این آموزشگاه از دستگاه‌های یکپارچه‌ی آل‌این‌وان HP t410 داشتند، با انجام مصاحبه‌ای با مسئول تدارکات، نظر آن‌ها را جویا می‌شویم.


+ نحوه ی آشنایی شما با سیستم‌های یکپارچه آل‌این‌وان از چه طریق بوده است؟

- از طریق جستجو در اینترنت با سیستم‌های آل‌این‌وان آشنا شدیم.

+ دلیل نیاز مجموعه شما به دستگاه آل‌این‌وان چه بوده است؟

- در بخش اداری نیاز به سیستمی داشتیم که جای کمی را اشغال کند و با توجه به اینکه آل‌این‌وان‌ها، سیستم‌هایی یکپارچه و کامل و به شکل یک مانیتور هستند خیلی برایمان مناسب بود و همچنین می‌دانستیم که این سیستم‌ها برق مصرفی بسیار پایینی دارند، پس برایشان بهترین انتخاب بود.

+ چگونه از بین همه ی ارائه کنندگان سیستم های آل‌این‌وان، شرکت پیمان نیک کاران و مدل آل این وان HP t410 شرکت ما را انتخاب کردید؟

- در تحقیقات اینترنتی که داشتیم نام شرکت شما در زمینه‌ی آل‌این‌وان به عنوان اولین نام اومده بود و پس از بررسی قیمت سیستم‌های آل‌این‌وان شرکت شما مناسب‌تر بود.

 
سیستم‌های 
آل‌این‌وان کلاً مزیت‌های زیادی دارند، برای ما اینکه جای کمی توسط آل‌این‌وان‌ها اشغال می‌شود و مصرف برق پایینی که آل‌این‌وان‌ها دارند و همچنین تطابق داشتن بسیار کامل سرورمان با  آل‌این‌وان زیروکلاینت HP t410 در کنار قیمت مناسب اینآل‌این‌وانها بسیار خوب بوده است.

+ در چه بخش از مجموعه از آل‌این‌وان‌ها استفاده می‌کنید؟ چه استفاده‌هایی از این سیستم‌های آل این وان HP t410 صورت گرفته و چه نرم افزارهایی روی اینآل‌این‌وان‌ها نصب کردید؟

- در بخش اداری و پذیرش این سیستم‌های آل‌این‌وان قرار گرفته اند و نرم افزارهای اداری و آفیس را توسط این آل‌این‌وانها کار می‌کنیم.

+ ارزشمندترین مزیتی که سیستم‌های یکپارچه آل‌این‌وان برای شما داشته چه بوده است؟

- سیستم‌های آل‌این‌وان کلا مزیت‌های زیادی دارند، برای ما اینکه جای کمی توسط آل‌این‌وانها اشغال می‌شود و مصرف برق پایینی که آل‌این‌وانها دارند و همچنین تطابق داشتن بسیار کامل سرورمان با سیستم‌های آل این وان HP t410 در کنار قیمت مناسب این آل‌این‌وانها بسیار خوب بوده‌اند.

+ آیا این مدل آل‌این‌وان را به سایر دوستان معرفی می‌کنید؟

- بله اگر کسی دنبال آل‌این‌وان باشد، من حتما مدل آل این وان HP t410 را معرفی خواهم کرد.

+ امکانش هست با مجموعه شما بیشتر آشنا شویم؟

- آموزشگاه بزرگی هستیم که کار ترجمه رو به صورت تخصصی انجام می‌دهیم.

+ آیا در آینده برنامه‌ای برای توسعه‌ی محصولات و از این نوع آل‌این‌وان دارید؟

- بله برای کامل شدن سیستم‌های آموزشگاه در سال جدید تعداد 7 عدد دیگر ازآل‌این‌وانهای HP t410 خریداری خواهیم کرد.

+ آیا تاکنون مشکلی با این آل‌این‌وان داشته‌اید؟

- خیر، تا کنون با سیستم‌های آل‌این‌وان هیچ مشکلی نداشته‌ایم و به راحتی با آنها در حال کار هستیم.

 

آموزشگاه-اودیسه-و-آل-این-وان-زیروکلاینت-All-In-One-ZeroClient-HP-t410