کاربر گرامی خوش آمدید   ... ( ورود به حساب کاربری  \ ثبت‌نام  )
امروز: سه شنبه 04 آذر ماه 1399 ساعت: 

  • 388
  • 442 مرتبه
استقرار مدل VDI با استفاده از زیروکلاینت‌های PCOIP جهت ارائه خدمات شهری

استقرار مدل VDI با استفاده از زیروکلاینت‌های PCOIP جهت ارائه خدمات شهری

08 مهر 1398

تیم‌های فناوری اطلاعات شهری برای انعطاف‌پذیری کارکرد، مدل VDI را با زیروکلاینت‌های PCoIP در شعب محلی مستقر کردند.

"برای واحد IT، پشتیبانی و نگهداری دسکتاپ‌ها تقریباً به صفر کاهش یافته است. این موضوع به ما اجازه داده است كه مأموریت كاركنان IT را تغییر دهیم - ما می‌توانیم پروژه‌های دیگری را نیز انجام دهیم که برای کاربران ما مهم است."
JOOST POULISSEN
CONSULTANT, PROJECT MANAGER
ICT NML
 آنچه کشف کردیم بسیار هیجان‌انگیز بود، کنسول مدیریت Teradici را دیدم. می‌دانستیم که می‌توانیم به‌طور قابل توجهی ساعت‌های لازم برای مدیریت دسکتاپ‌ها را کاهش دهیم.

وضعیت فعلی در یک نگاه

- نوع فعالیت تیم ICT NML: خدمات IT برای شهرداری
-محل فعالیت: هلند Roermond، Venlo، andert
-2400 کارمند
 

چالش ها

- محدودیت‌های مالی و منابع
- اتلاف زمان زیاد برای پشتیبانی سیستم‌های کامپیوتر شخصی در محیط
- وسعت موارد استفاده
- لزوم همگام شدن با سرعت تغییرات و حرکت بر اساس دستورات دولت و تغییرات عملیاتی

راه حل

- زیرساخت دسکتاپ مجازی
- زیروکلاینت Teradici® PCoIP
- AiO Teradici® PCoIP

نتایج

- ذخیره‌سازی زمان نگهداری دسکتاپ، تقریباً به صفر کاهش یافته است.
- انعطاف پذیری: کارمندان دولت می‌توانند از هر میز و در هر مکانی وارد سیستم شوند.
- امنیت: داده‌های حساس می‌توانند در ضمن داده‌ها در مرکز داده نگه داشته شوند.
-کارآیی‌های طولانی مدت: کارکنان فناوری اطلاعات (ICT NML) برای توسعه تخصص‌ها آزاد شده‌اند و روی پروژه‌های دیگر تمرکز می‌کنند.
 
با مقایسه ایده‌ها، همه تیم‌های ICT NML موافق بودند که انحصار زمان و منابعی که می‌تواند برای تمرکز روی خلاقایت‌ها آزاد شود، صرف پشتیبانی سیستم‌های رومیزی می‌شود. پروژه‌های ارزشمند فناوری اطلاعات برای کارمندان و مؤلفان و یا تخصصی در زمینه‌های تخصص IT توسعه یافت، از جمله اهدافی که توسط تیمIT شناسایی شده بودند عبارتند از:
 
تعمیر و نگهداری ساده دسکتاپ. زیرساخت های رومیزی (VDI) اگرچه چند شهر مجازی را معرفی کرده بودند، کارمندان هنوز از رایانه های شخصی سنتی استفاده می‌کردند. مشتریان نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم داشتند و بخش IT مجبور بودند مجدداً كل سیستم کلاینت را برای حل مشکلات کاربر نصب كنند.
 
تجربه کاربر بهبود یافته است. هرگونه تغییر در دسکتاپ باید برای این امر مثبت باشد. کارمندان، راه‌اندازی برنامه‌های خود را با زیروکلاینت‌ها سریع‌تر و آسان‌تر انجام می‌دهند.
 
برنامه‌های کاربردی. این موارد از کاربردهای بهره‌وری اداری گرفته تا مهندسی و برنامه‌های گرافیکی را شامل می‌شود.
 
زیروکلاینت ها جهت ارائه خدمات شهری

 

Joost Poulissen، مشاور و مدیر پروژه، ICT NML می‌گوید: "ما بیشتر درباره Teradici تحقیق کردیم و در مورد زیروکلاینت PCoIP اطلاعات کسب نمودیم."

"آنچه کشف کردیم بسیار هیجان‌انگیز بود، کنسول مدیریت Teradici را دیدم. می‌دانستیم که می‌توانیم به‌طور قابل توجهی ساعت‌های لازم برای مدیریت دسکتاپ‌ها را کاهش دهیم.‌"
 
- تیم IT بلافاصله 24 عدد زیروکلاینت PCoIP را خریداری کرد.
- سال بعد، به دلیل مجازی‌سازی دسکتاپ، زیروکلاینت را جایگزین رایانه‌های شخصی کرد.
- تا به امروز‌، در مجموع 2000 کارمند در منطقه از زیروکلاینت جدید بهره‌مند می‌شوند.
 
به عنوان مثال، ICT NML قادر به تحقیق و برنامه‌ریزی برای افزایش مدل در کل کشور است، چون پویایی کارمندان در همه جا، بسیار مهم است. کارمندان می‌توانند یک اتصال اینترنتی برقرار کنند و به داده های موردنیاز خود در دیتاسنتر دسترسی پیدا کنند."
 
پولیسن می‌گوید: "اما داده‌های مهم زیادی هست که می‌خواهیم آن‌ها را با استفاده از PCoIP نگه داریم، بدین ترتیب قادر خواهیم بود گزینه‌های دسترسی از راه دور را به کارمندان ایمن سازیم، شبکه‌های همراه اطلاعات می‌توانند بدون این‌که داده‌ای در آن ذخیره گردد، نمایش داده شوند."

 

ثبت سفارش
تعداد
عنوان